arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۹۵۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۱ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۶

ولید بن طلال: رسانه‌ها اخبار دروغ درباره عربستان منتشر می‌کنند/ به زودی پاسخ می‌دهم

شاهزاده میلیارد عربستانی "برخی رسانه‌های جهانی" را بدون اشاره به نام آن‌ها به انتشار اخبار دروغ از کشور و شرکتش متهم کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شاهزاده میلیارد عربستانی "برخی رسانه‌های جهانی" را بدون اشاره به نام آن‌ها به انتشار اخبار دروغ از کشور و شرکتش متهم کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از الیوم السابع، ولید بن طلال، شاهزاده میلیارد عربستانی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: ادعاهای اشتباه و دروغ درباره عربستان افزایش یافته و متاسفانه این اخبار دروغ از سوی رسانه‌های جهانی معروف نیز منتشر می‌شود.

وی در ادامه نوشت: شخصا در نزدیک‌ترین زمان ممکن به این ادعاهای دروغین پاسخ خواهم داد.

در سال گذشته میلادی ولید بن طلال از سوی مقامات عربستانی به اتهام فساد بازداشت شد و در توافقی با دولت ریاض حاضر شد بخشی از اموال خود را به دولت بدهد تا از اتهاماتش صرف‌نظر کند.

از زمان خروج بن طلال از زندان، رسانه‌ها اخباری را مبنی بر این که وی با پرداخت میلیاردها دلار آزاد شده است، منتشر کرده‌اند، این در حالی است که دولت ریاض به طور مشخص چیزی اعلام نکرده‌ است.

مسئولان عربستان در چهارم نوامبر گذشته بیش از ۲۰۰ تن از جمله ۱۱ شاهزاده و چهار تن از وزیرانی که آن زمان در این پست مشغول به کار بودند و نیز ده‌ها تن از مسئولان سابق و بازرگانان را به اتهام فساد در هتل "ریتز کارلتون" بازداشت کردند.

نظرات بینندگان