arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۹۵۷۹
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۳ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۶

باز هم حاشیه برای اپل /باگ های ios 11  به تبلیغات سرایت کرد

وجود باگ های مختلف در سیستم های موبایل های هوشمند اپل دیگر تکراری و البته کلیشه ای شده است، اما این بار این اشکالات به بخش تبلیغات اپل نیز سرایت کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وجود باگ های مختلف در سیستم های موبایل های هوشمند اپل دیگر تکراری و البته کلیشه ای شده است، اما این بار این اشکالات به بخش تبلیغات اپل نیز سرایت کرده است.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از ورج، باگ های امنیتی سیستم عامل iOS 11  که بسیار رایج هستند و به اشکال مختلف نیز ظاهر می شوند، این بار سر از تبلیغات این شرکت دراورده اند.

اگر شما نیز یکی از دارندگان موبایل های ایفون باشید قطعا شاهد مشکلات متعدد مدل   هایی شده اید که از سیستم عامل ios 11  برخوردارند .

مشکلاتی مثل پرش صفجه و تایپ غیرعادی حروف به کنار، این بار نوبت به ظاهر شدن کاراکترهای انیمیشینی عجیب و غریب در صفحه نمایشگر رسیده است.

درواقع درست در جایی که متن از iMessage  می پرد و مجموعه ای از حباب های  متحرک روی صفحه نمایش ظاهر می شوند . شاید تصور کنید این  یک مسئله جزئی است و می توان به سهولت حلش کرد. اما مسئله مهم تر این است که برای حذف این نوع تبلیغات از صفحه نمایشگر، کار به مشکل می خورد.

بنجامین مایو، نویسنده  و تحلیلگر ارشد تاپ مک ناین در این خصوص می گوید ، این اشکالات را می توان به وضوح دید و من از عملکر اپل حقیقتا شگفت زده هستم .

البته بدیهی است که همه این مشکلات کوچک به زودی از بین می روند ، اما تکرار این مشکلات در ورژن های مختلف این سیستم به یک کابوس دائمی تبدیل شده است .

.نشانه هایی وجود دارد که اپل در نهایت در مورد  قابلیت اطمینان و عملکرد در iOS 12 با ویژگی های جدید تمرکز می کند. گزارش ها نشان می دهد اپل تاخیر برخی از اصلاحات  عمده iOS را موکول به  برنامه ریزی برای رفع اشکالات از نرم افزار خود کرده است . امیدواریم به روزرسانی جدید  ios  و ارائه iOS 12 در ماه ژوئن مشکلات پیشین را حل کند .

نظرات بینندگان