arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۹۵۸۳
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۳ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۶

پاسخ آیت الله مکارم شیرازی به شایعه های منتشر شده در فضای مجازی: کاه هم نیست ولی کوه درست می‌کنند

یکی از مراجع تقلید در پاسخ به شایعه های اخیر در خصوص وجود 600 میلیارد تومان در حساب بانکی ایشان در کرج گفت: هر روز دروغی درست می‌کنند و کاه هم نیست ولی کوه درست می‌کنند البته اینها کار رسانه‌های فاسق و فاسد که شناخته شده هستند، است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

آیت الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز در جلسه درس خارج فقه خود در مسجد اعظم با اشاره به انتشار مسئله ای در فضاهای مجازی اظهار کرد: این روزها شاهد هستیم مسئله زشتی در فضاهای مجازی منتشر کرده‌اند و هر روز دروغی درست می‌کنند و این بار آمده‌اند سند هم برایش درست کرده‌اند که فلان فرد در حسابش در کرج 600 میلیارد تومان پول دارد و بر روی آن هم مهر زده‌اند.

وی تصریح کرد: گفتم هر کسی برود در کمیته امداد امام خمینی 200 هزارتومن در شب عید به نیازمندان کمک کند و رسیدش را بیاورد [اگر چنین پولی وجود داشت که وجود ندارد] تمام این پول را به آن فرد می‌بخشم.

او گفت: هر روز دروغی درست می‌کنند و دروغ به قدری بزرگ است که قابل پذیرش نیست. کاه هم نیست ولی کوه درست می‌کنند البته اینها کار رسانه‌های فاسق و فاسد که شناخته شده هستند، است.

وی گفت: البته برخی افراد ساده هم تحت تاثیر قرار گرفته و سوال می‌کنند، در پاسخ می‌گوییم اگر مبلغی اضافه داشته باشیم شهریه طلاب را بیشتر می‌کنیم.

آیت الله مکارم شیرازی گفت: من این مطلب را ندیده‌ام ولی می‌گویند که مهر بانکی هم درست کرده‌اند و پایش زده‌اند.

وی با اشاره به اینکه کسی را هدف قرار می دهند که تاثیرگذار است گفت: امام زمان(عج) ناظر و حافظ است و مطمئنا عنایات امیرمومنان در این مسائل شامل حال ما می‌شود.

منبع: فارس
نظرات بینندگان