arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۹۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۴ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۶

وزیر علوم: اعضای هیأت علمی خودشان باید پاسخگوی مصاحبه‌ هایشان با رسانه های معاند باشند

منصور غلامی، وزیر علوم درباره مصاحبه برخی اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها با رسانه‌های معاند گفت: اعضای هیأت علمی خودشان باید پاسخگوی مصاحبه‌هایشان باشند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

قارس نوشت: منصور غلامی، وزیر علوم درباره مصاحبه برخی اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها با رسانه‌های معاند گفت: اعضای هیأت علمی خودشان باید پاسخگوی مصاحبه‌هایشان باشند.

به گزارش انتخاب؛ منصور غلامی وزیر علوم در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه بین وزارت علوم و معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: در زمینه آئین‌نامه بازنشستگی اعضای هیأت علمی، اصلاحات جزئی در تبصره‌های آئین‌نامه داشتیم که جزو آئین‌نامه استخدامی اعضای هیأت علمی است و در هیأت‌های امنای دانشگاه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: این اصلاحات جزو روال معمول اصلاح آئین‌نامه‌هاست و قسمت نهایی آن اصلاح شده که شفاف‌تر شدن آئین‌نامه درباره تاریخ و دوره‌های ماندگاری و سنوات را در پی داشته است.

وی در پاسخ به سوال پیرامون مصاحبه برخی اعضای هیأت علمی دانشگاه با رسانه‌های معاند گفت:‌ این مسئله بحث‌های اجتماعی است و ما به زندگی خارج از دانشگاه اعضای هیأت علمی وارد نمی‌شویم بلکه خودشان باید پاسخگو باشند.

وزیر علوم درباره چگونگی اجرای طرح‌های کلان گفت: مصوبات کلان شورای عتف در قالب طرح‌‌های مصوب پیگیری می‌شود و زمانبندی‌های آن عموماً محقق شده و روند کار خوب است، ولی جلسات با تأخیر تشکیل شده که امیدواریم در جلسه اول سال 97 این مسئله بررسی شود.

منبع: فارس
نظرات بینندگان