arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۹۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۵ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۶

اسپاتیفای رقیب آمازون می شود/دستیار صوتی با سرعت خارق العاده در راه است

دستیار صوتی اسپاتیفای به زودی جزو دستیار های صوتی برتر در جهان خواهد شد. این موضوعی است که به طور رسمی اعلام شده و احتمالا سالی پر از رقابت را در این عرصه رقم می زند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

دستیار صوتی اسپاتیفای به زودی جزو دستیار های صوتی برتر در جهان خواهد شد. این موضوعی است که به طور رسمی اعلام شده و احتمالا سالی پر از رقابت را در این عرصه رقم می زند.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از گاردین، شرکت اسپاتیفای نیز تصمیم گرفته شانس خود را در حوزه دستیارهای صوتی مورد آزمون قرار دهد. درواقع این شرکت قصد دارد، با رقبای مطرحی از جمله گوگل،آمازون و اپل به رقابت بپردازد.

اما ویژگی های اسپاتیفای شامل چخ مواردی خواهد شد و قرار است چگونه با رقبا وارد چالش شود ؟

پیش از هر چیز باید به این نکته تاکید کنیم که قابلیت مذکور فعلا در مرحله آزمایشی قرار دارد. اما در خصوص ویژگی های این سامانه می توان به مواردی مثل :

‌سرعت بالای جستجوی آهنگ‌ها، آلبوم‌ها، فهرست‌های پخش، هنرمندان و ...

قابلیت ارسال فرمان های لمسی

و کنترل پخش صدای اسپیکر و همگام سازی تمامی سیستم های صوتی با یکدیگر اشاره کرد.

یکی از ویژگی هایی که پیش بینی می شود برای تیم اسپاتیفای بسیار مهم است، موضوع سرعت ارائه اطلاعات است. درواقع تیم سازنده این وعده را داده اند تا با توجه به نیاز متقاضیان به سرعت داده های مورد نیاز آنان را به روز رسانی کرده و تقدیمشان کنند.

از قابلیت های مثبت اسپاتیفای می توان به رد، یا پخش مجدد موسیقی اشاره کرد. پیش بینی می شود این دستیار صوتی برای موفق شدن در بازار تکنولوژی با مسئولیت های قابل توجهی رو به رو باشد. به ویژه آن که عبور از سد دستیارهایی مثل دستیار صوتی آمازون بسیار دشوار است.

 

نظرات بینندگان