arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۹۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۷ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۶

با جذاب ترین خودروی تک نفره سال آشنا شوید/روشی هوشمند برای حمل و نقل +ویدئو

 خودروی هوشمند و تک نفره Yikebike  محصولی است که از جنس فیبر کربن ساخته شده و برای حرکت های تک نفره و غیرگروهی بسیار مناسب است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

 خودروی هوشمند و تک نفره Yikebike  محصولی است که از جنس فیبر کربن ساخته شده و برای حرکت های تک نفره و غیرگروهی بسیار مناسب است.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از نیو اطلس این خودروی ترکیبی که بی شباهت به دوچرخه و یا حتی موتور نیز نیست، نمونه ای مینیاتوری از محصولاتی است که سال هاست برای حفظ محیط زیست ساخته می شوند.

اما این محصول چه ویژگی های مهمی دارد ؟

وزن این خودروی سبک تنها  10.8 کیلوگرم، است و جالب این که به علت ماژولار بودن، قابل جمع شدن و جای گرفتن در کوله  پشتی نیز خواهد بود. این خودرو یا به عبارتی دوچرخه هوشمند با باتری کار می کند. قیمت هر باتری 195 دلار و وزن هر یک نیز  1.95 کیلوگرم است .

 با استفاده از این کوله پشتی ویژه می توان چندین باتری را به طور همزمان حمل کرد. بنابراین وسیله مذکور را می توان یک  راه حل بسیار کاربردی برای افرادی دانست که عادت دارند مسیرهای طولانی را با کمک دوچرخه و سایر وسایل  مشابه طی کنند.

بر اساس نظر کاربران به طور معمول حدود 10 دقیقه زمان لازم است تا کاربران با استفاده از این وسیله آشنا شوند. اما اغلب افرادی که از این وسیله استفاده می کنن، معتقدند، کار با ان بسیار جذاب و راحت است .

با جذاب ترین خودروی تک نفره سال آشنا شوید/روشی هوشمند حمل و نقل +ویدئو

حتی می توان با تغییر تنظیمات این محصول برای کوهستان، از سیستم دوچرخه سواری در کوهستان نیز استفاده کرد.پس از تسلط، بر این محصول سیستم حمل و نقل به شکل قابل توجهی برای شما تسهیل می شود.

جالب است که این محصول در سال 2009 محصول برتر سال شده است. این دوچرخه هوشمند و الکترونیکی می تواند برای افراد دوستدار محیط زیست، نیز گزینه ای درجه یک باشد.

 

 

نظرات بینندگان