arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۹۷۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۱ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۶

ال جی صرف جویی می کند / استفاده از ال سی دی در جی 7

شرکت ال جی برای کاهش هزینه‌های مرتبط با ساخت جی 7 از نمایشگر ال سی دی استفاده خواهد کرد . موضوعی که این پرچمدار را با انتظارات اولیه فاصله می دهد .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت ال جی برای کاهش هزینه‌های مرتبط با ساخت جی 7 از نمایشگر ال سی دی استفاده خواهد کرد . موضوعی که این پرچمدار را با انتظارات اولیه فاصله می دهد .

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از جی اس ام آرنا، شرکت کره ای ال جی برای مبارزه با مشکلات مرتبط با هزینه موبایل های خود در تلاش است تا ساخت محصول جدید خود را با هزینه هایی کمتر سر و سامان دهد.

پیش از این به نظر می رسید قرار است از نمایشگر اولد برای گوشی های هوشمند جدید این شرکت استفاده شود، این در حالی است که اکنون خبرهایی ضد و نقیض از تغییر رویکرد ال جی در خصوص موبایل های جدیدش به گوش می رسد.

اما چرا ال سی دی به اولد ترجیح داده شده ؟آن هم در شرایطی که اولد گوشی ها را باریکتر می کند. به نظر می رسد علت اصلی به قیمت ها مرتبط باشد، چرا که ال سی دی تقریبا 3 برابر ارزان تر از اولد است .

برخی کارشناسان معتقدند ال جی با تلاش برای حذف هزینه های بالای تولید، قصد دارد قیمت های فروش را بشکند، اما موضوع این جا است که این کاهش هزینه ها  می تواند منجر به نارضایتی هایی گسترده شود.

اما جالب است که گروه سومی از کارشناسان نیز وجود  دارند که معتقدند تصمیم ال‌ج برای استفاده از ال سی دی به طور مستقیم با رویکردهای اپل مرتبط است  درواقع وقتی قرار است آیفون مجهز به نمایشگر ال سی دی باشد چرا کره ای ها از این ایده تقلید نکنند.

نظرات بینندگان