arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۹۸۰۰
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۵ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۶

لیبرمن: «عباس» به دنبال سوق دادن اسرائیل به سمت جنگ با حماس است

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی می‌گوید رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در پی آن است که با بهر‌ه برداری از انفجار انجام شده در مسیر خودروی نخست‌وزیر دولت توافق ملی، این رژیم را به سمت جنگ با حماس سوق دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

لیبرمن: عباس به دنبال سوق دادن اسرائیل به سمت جنگ با حماس است

«آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان می‌خواهد با بهره‌برداری از انفجار در مسیر خودروی «رامی الحمدالله» نخست‌وزیر دولت توافق ملی، تل‌آویو را به سمت جنگ با حماس سوق دهد.

به گزارش انتخاب؛ کانال 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از لیبرمن اعلام کرد: عباس با قطع کردن بودجه بیمارستان‌ها، کارمندان و بودجه مربوط به امور اجتماعی، نوار غزه را به سمت انفجار در برابر اسرائیل سوق خواهد داد، موضوعی که رویارویی نظامی با حماس را حتمی خواهد کرد.

 وی تأکید کرد: وضعیت غزه، بحرانی است و طی روزها و هفته‌های آینده در آستانه انفجار قرار خواهد گرفت؛ اسرائیل در تلاش است تا با همکاری طرف‌های امنیتی مانع از انفجار در نوار غزه شود.  

از سوی دیگر خبرنگار کانال 13 رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هفته‌های آینده چالشی بزرگ برای ارتش و دستگاه‌های امنیتی این رژیم در پی تکرار انفجار بمب‌های دستی در مرز با غزه است خصوصا اینکه تاریخ انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس نیز نزدیک‌تر می‌شود.

بیست و دوم ماه جاری (اسفند) در پی سفر چند ساعته الحمدالله به غزه، خودروی وی مورد هدف انفجار قرار گرفت اما آسیبی ندید.

منبع: فارس
نظرات بینندگان