arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۹۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۶ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۶

فارس: «فرزند سید صادق شیرازی آزاد شد»

براساس اطلاعات موجود با نظر قاضی دادسرا و دادگاه ویژه روحانیت سید حسین شیرازی فرزند سید صادق شیرازی از زندان آزاد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرزند سید صادق شیرازی آزاد شد

براساس اطلاعات موجود با نظر قاضی دادسرا و دادگاه ویژه روحانیت سید حسین شیرازی فرزند سید صادق شیرازی از زندان آزاد شد.

هفته گذشته بود که ۴ نفر از افراد وابسته به جریان تشیع انگلیسی و فرقه شیرازی در شهر لندن به سفارتخانه کشورمان حمله کردند.

این افراد پرچم نصب شده در سر در ساختمان سفارتخانه را شکسته و پرچم‌هایی از جریان خود را نصب کردند و اقدام به شعار دادن بر علیه جمهوری اسلامی ایران کردند.

دادستان کل کشور یک روز پس از این حادثه به افشای ابعادی از این ماجرا و دلیل این اقدام و حرکت کور کرده و این حرکت را به بازداشت یکی از اعضای این فرقه نسبت داد.

منتظری در گفت‌وگوی ویژه خبری در روز شنبه ۲۰ اسفند با بیان اینکه این حرکت و برنامه‌های تفرقه انگیز بین مسلمانان با یک برنامه کاملا حساب شده و کارشناسی شده همچنان ادامه دارد، گفت: متاسفانه مرکز این حرکت در قم است که اخیرا یکی از وابستگان این جریان برخلاف موازین قانونی مرتکب حرکتی شد که طبق قانون این حرکت مجرمانه است و تحت عنوان اتهامی که به او متوجه بود، دادسرای ویژه روحانیت این فرد را چندبار احضار کرده بود و از پاسخ مثبت و حضور استنکاف کرده بود تا اینکه طبق قانون مسئولان امر این شخص را بازداشت کردند.

وی بیان داشت: این فرد بازداشت شد تا اتهام منتسبه به او تفهمیم شود و تحقیقات صورت گیرد و پیرو این احضار و بازداشت عده‌ای در بعضی از کشور‌های همسایه یک تعرضاتی کردند و حرکاتی انجام دادند که ناشایست بود تا شب گذشته که تعدادی از وابستگان این گروه به سفارت جمهوری اسلامی ایران تعرض کردند.

اما بررسی‌ها برای مشخص شدن هویت فرد بازداشت شده ادامه داشت تا اینکه مشخص شد این فرد کسی نیست جز سید حسین شیرازی که هم فرزند سید صادق شیرازی و هم رئیس دفتر وی در شهر قم است.

اما حالا پس از سیزده روز براساس اطلاعات و شواهد موجود این فرد با نظر قاضی رسیدگی کننده به پرونده و با توجه به قرار صادره از زندان آزاد شده است.

منبع: فارس
نظرات بینندگان