arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۹۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۷ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۶

آشنایی با استون مارتین والکری 2018 /مثل رانندگان فرمول یک برانید+ویدئو

یکی از جدیدترین نسخه های خودروی فرمول یک ، استون مارتین والکری است.خودرویی جذاب که با کانسپت خیره کننده خود در نمایشگاه خودروی ژنو طرفدارانی پرشمار جذب کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

یکی از جدیدترین نسخه های خودروی فرمول یک ، استون مارتین والکری است.خودرویی جذاب که با کانسپت خیره کننده خود در نمایشگاه خودروی ژنو طرفدارانی پرشمار جذب کرده است.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از گاردین ، این خودروی جذاب که ظاهری مشابه با خودروهای فرمول یک دارد نسبت به نسخه های پیشین قدرتمند تر و البته پر سرعت تر است.

بر اساس براوردهای اولیه، این خودرو دارای تجربه سرعتی 4.2 کیلومتر بر ساعت است. طراحی خارجی این خودرو خیره کننده است و یکی از جذاب ترین تغییرات را می توان مرتبط با بدنه خودرو دانست که به شکل آیرودینامیک طراحی شده است. این ویژگی های جدید کمک می کند خودروی مذکور به لحاظ ظاهری و سرعت به شکل توامان خیره کننده باشد.

 آشنایی با استون مارتین والکری 2018 /مثل رانندگان فغرمول یک برانید+ویدئو

این خودرو از چرخ‌های با قطر کوچک‌تر از نسخه های پیشین  (جلو و عقب ۱۸ اینچی) استفاده خواهد کرد . با این وجود، برای توقف خودرو از ترمزهای کربن سرامیکی استفاده می‌شود که شبیه ترمزهای مورد استفاده در خودروهای مسابقات فرمول یک هستند. افزون بر این ها، استون مارتین والکری از برنامه صرفه‌جویی وزنی بهره‌مند است.

از ویژگی های جانبی این محصول می توان به سیستم تهویه هوا ،  سیستم سرگرمی و اطلاعاتی و ... اشاره کرد . اگزوز با حداقل صدا نیز از نکات جذاب موجود در این خودرو محسوب می شود. از این خودرو تنها ۱۷۵ نمونه ساخته خواهد شد که از این تعداد، ۲۵ دستگاه نسخه والکری AMR پرو خواهند بود.

نظرات بینندگان