arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۹۸۶۲
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۲۲ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۶

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛از صرفه جویی ال جی تا خودرویی که 3 روزه ساخته می شود

«انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

 رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

 

علیرغم این که دونالد ترامپ مانع از پیوستن برودکام به کوالکام شد، اما این شرکت با امار و ارقام نشان داد حتی در وضعیت قغلی نیز رکوردی خیره کننده دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

یک گروه پژوهشگر نوعی ماشین الکتریکی هوشمند تولید کرده اند که به واسطه تکنولوژی پرینت 3 بعدی، و تنها در عرض 3 روز تولید و به بهره برداری می رسد. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

بر اساس گزارش هایی که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده، بیش از 50 میلیون کاربر فیسبوکی به طور ناخواسته وارد جریان  سوء استفاده ترامپ شده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

دستگاهی که توسط شرکت«GrayKey» ساخته شده امکان باز کردن هر نوع آیفونی را برای کاربران فراهم می کند. درواقع این دستگاه، یک قفل بازکن سیار است.مشروح خبر را اینجا بخوانید .

 

شرکت ال جی برای کاهش هزینه‌های مرتبط با ساخت جی 7 از نمایشگر ال سی دی استفاده خواهد کرد . موضوعی که این پرچمدار را با انتظارات اولیه فاصله می دهد .مشروح خبر را اینجا بخوانید .

 

فیس بوک به تازگی اپلیکیشنی ارائه کرده که به کاربران اجازه می دهد با خرید بسته های اینترنتی در نقاط هات اسپات از اینترنت وای فای استفاده کنند.

 

مجوز برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) به نام سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور صادر شد.

 

پژوهشگران موسسه چک پوینت به تازگی دریافته‌اند که هکرها با انتشار یک بدافزار خطرناک برروی تعدادی از گوشی‌های هوشمند اندرویدی، به حملات سایبری بسیاری در سراسر جهان اقدام کرده‌اند.

نظرات بینندگان