arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۹۸۶۹
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۰۰ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۶

حضور دنیا فتحی در یک سریال نوروزی / پخش "از سیر تا پیاز" از شبکه زاگرس

تهیه کننده سریال طنز "از سیر تا پیاز" خاطرنشان کرد: این سریال ۱۵ قسمتی است که با محتوای طنزآمیز و مفرح برای ایام نوروز تهیه شده است و از اول فروردین سال ۹۷ از شبکه زاگرس پخش می‌شود. دنیا فتحی که طی سال‌های اخیر در استان کرمانشاه در عرصه تئاتر و بازیگری خوش درخشیده در این سریال بازی می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پخش سریال

هنرمند و فعال فرهنگی در عرصه تهیه‌کنندگی وسریال در استان کرمانشاه از تهیه و اجرای سریال طنز "از سیر تا پیاز" به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز از شبکه زاگرس برای اهالی استان خبر داد.

مسعود جوانرو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از اجرای سریال " از سیر تا پیاز" به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز با هدف ایجاد فضایی شاد و خاطره‌انگیز برای اهالی استان خبر داد.

تهیه کننده سریال طنز "از سیر تا پیاز" خاطرنشان کرد: این سریال 15 قسمتی است که با محتوای طنزآمیز و مفرح برای ایام نوروز تهیه شده است و از اول فروردین سال 97 از شبکه زاگرس پخش می‌شود.

وی به بخشی از محتوای این سریال مبنی بر روایت زندگی 2 خانواده که از روستا به شهر مهاجرت می‌کنند تا شغل مناسبی پیدا کنند و در این راستا درگیر جریان‌های متعددی می‌شوند، گفت: فرزند یکی از این خانواده‌ها قسط مهاجرت به خارج از کشور را دارد که در میانه راه دچار مسائلی می‌شود و ادامه ماجرا...

پخش سریال

این هنرمند و فعال فرهنگی در عرصه تهیه‌کنندگی و کارگردانی سریال در استان کرمانشاه، یادآور شد: بیش از 15 سال است که در مرکز صداوسیمای کرمانشاه مشغول به فعالیت و خدمت‌رسانی هستم و تاکنون تهیه‌ و کارگردانی فیلم و سریال‌های از جمله "یک قارچ هندوانه"، "شویل زمستان"‌، "ماجرای ممو"‌، "کاهو سکنجبین" و... را پذیرفته‌ام.

این مسؤول با اشاره به اینکه فرهنگ‌سازی و آموزش اجتماعی به منظور هدایت و تربیت نسل جوان انقلابی و ارشاد خانواده‌ها از رسالت هنرمندان و فعالان فرهنگی با استفاده از تخصص و ابزار موجود است، تصریح کرد: استان کرمانشاه پتانسیل‌های خوبی در عرصه‌های هنری به ویژه تئاتر و سینما دارد که نیاز به تشویق و حمایت بیشتر از سوی مسؤولان است.

وی عنوان کرد: برگزاری سریال‌های "کرمانشاه 20" و برنامه "شب خند" نیز از جمله کارهایی است که در این مدت با مساعدت عوامل اجرایی صداوسیمای زاگرس کرمانشاه کارگردانی شده و به عنوان تهیه کننده در این راستا همکاری لازم را به عمل آوردم.

این تهیه کننده سریال در استان کرمانشاه ادامه داد: در حال حاضر به مدت بیش از 20 روز است که سریال طنز "از سیر تا پیاز" را تصویربرداری می‌کنیم و این برنامه در ایام عید نوروز در 15 قسمت 30 دقیقه‌ای از شبکه زاگرس آماده پخش و استقبال مخاطبان و علاقمندان است.

جوانرو با اشاره به اینکه کارگردانی سریال از "سیر تا پیاز" به مناسب ایام نوروز برای پخش از شبکه زاگرس کرمانشاه برعهده پیمان امینی است، افزود:‌ هنرمندان با سابقه عرصه بازیگری استان کرمانشاه از جمله آقایان اردشیر قبادی، سیدفرهاد لاری، مجتبی اکبرپور،‌ ابراهیم مرادی، عباس منصوری، احسان مرادی‌نیا و خانم‌ها توران یاقوتی، فریبا صادقیان، دنیا فتحی، بهرامی و... است.

این مسؤول ادامه داد: هنرمندان کرمانشاهی از جمله آقایان محمد امینی‌نژاد و کامبیز ترابی به عنوان مدیر تولید، میلاد سهرابی مدیر تصویر، حسن قاسمی مدیر صدا، علی سهرابی به عنوان منتور در این سریال همکاری لازم را دارند.

جوانرو افزود: دستیارکارگردان و برنامه‌ریزی این سریال با هنرمندی مهرداد بنکداری است، طراحی لباس و منشی صحنه این سریال نیز به ترتیب خانم‌ها سالمی و کرمی برعهده دارند.

این هنرمند و فعال فرهنگی در عرصه تهیه‌کنندگی و کارگردانی سریال در استان کرمانشاه اظهار داشت: سریال طنز "از سیر تا پیاز" حاصل تلاش هنرمندان این دیار همیشه سرافراز است که با محتوای شاد و جذاب به مناسبت ایام نوروز از شبکه زاگرس آماده و پخش می‌شود تا لحظات خوب و خاطره‌انگیزی را برای اهالی استان کرمانشاه فراهم کنند.

پخش سریال

یکی از بازیگران زنی که در استان کرمانشاه طی سال های اخیر در عرصه تئاتر و بازیگری خوش درخشیده و توانسته با مخاطب خود ارتباط موثر را برقرار کرده خانم دنیا فتحی است . او که رشته ی كارشناسی اش مديريت امور فرهنگي است در حال حاضر رشته کارگردانی را در مقطع كارشناسى ارشد ادامه می دهد و از سال ٨٢ به كار هنرى مشغول است.

دنیا فتحی در فیلم داستاني ٣٠ قسمتى هويت گم شده،فيلم سينمايي گروه سلمان،دستم را بگير،فيلم قاب وفيلم آن مرد با اسب آمد و ... نقش آفرینی کرده و همچنین ساخت فيلم كوتاه كوچه ی 123 ،در کارنامه کاری خود دارد.

دنیا فتحی بازیگر کرمانشاهی در سریال از سیر تا پیاز به تهيه كنندگى مسعود جوانرو كه تاکنون تهیه‌ و کارگردانی فیلم و سریال‌های از جمله "یک قارچ هندوانه"، "شویل زمستان"‌، "ماجرای ممو"‌، "کاهو سکنجبین" و... را در كارنامه دارد و كارگردانى پيمان امينى که به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز با هدف ایجاد فضایی شاد و خاطره‌انگیز برای اهالی استان در 15 قسمت تهیه شده است در کنار سایر هنرمندان با سابقه عرصه بازیگری استان کرمانشاه از جمله آقایان اردشیر قبادی، سیدفرهاد لاری، مجتبی اکبرپور،‌ ابراهیم مرادی، عباس منصوری، احسان مرادی‌نیا و خانم‌ها توران یاقوتی، فریبا صادقیان و بهرامی و... بازی می کند..

گفتی است دنیا فتحی جوايز مختلفي از جشنواره هاي ملي و استاني داشته ودوره هاي فيلم سازي را از انجمن سينماي جوان گذرانده است.

نظرات بینندگان