arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۹۸۸۸
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۰۸ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۶

تصاویر : جشن پیروزی پوتین پیش از اعلام رسمی نتایج انتخابات ریاست جمهوری

در حالی که شمارش آرا انتخابات ریاست جمهوری روسیه تمام نشده ولادیمیر پوتین در میدان مانژ در میان طرفدارانش که برای گرفتن جشن پیروزی جمع شده اند، حاضر شد و از آنان تشکر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه با اشاره به اینکه تا این لحظه ۴۸.۶۳ درصد آرا شمارش شده است، اعلام کرد: ولادیمیر پوتین با کسب ۷۴.۸ درصد آرا، پیروز انتخابات است.

به گزارش «انتخاب»؛ الا پامفیلووا رییس کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه گفته عجله‌ای برای انتشار نتیجه نهایی نداریم و به نظرم اگر آرام و پیوسته حرکت کنیم، می‌توانیم بدون اشتباه نتیجه نهایی را پس از پایان شمارش تمامی آرا اعلام کنیم.

رییس جمهوری روسیه در حالی که شمارش آرا تمام نشده اما فاصله زیادی با سایر نامزدها دارد، در میدان مانژ در میان طرفدارانش که برای گرفتن جشن پیروزی جمع شده اند، حاضر شد و از آنان تشکر کرد.

ولادیمیر پوتین، رای قاطع مردم روسیه را اعتماد دوباره مردم این کشور به برنامه های داخلی و خارجی خود عنوان کرد.

وی افزود شما یک تیم بزرگ هستید و من جزو تیم شما هستم.اعتماد دوباره شما ، ما را وادار می کند تا همچنان پر انرژی کار کنیم.

پوتین گفت: حفظ وحدت بسیار اهمیت دارد و طرفداران دیگر نامزدها هم که به رقبای من رای داده اند، باید با وحدت و همدلی به فکر آینده روشن کشور و فرزندان خود باشیم. نتایج انتخابات نشان داد که باید همان مسیر پرقدرت گذشته را ادامه دهیم و با هم به پیش برویم.

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

نظرات بینندگان