arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۰۰۳۰
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۲۲ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۶

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛از روابط تویوتا و اوبر تا نمایشگرهای جدید اپل

«انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

 رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

 

به نظر می رسد تداوم تنش ها میان چین و ایالات متحده تبدیل به مانعی برای رشد شبکه های داخلی اینترنت شده است. موضوعی که می تواند کاربران و اپراتورها را توامان درگیر کند. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

شرکت های فعال در حوزه تکنولوژی های سبز، رکوردهایی مثبت ثبت کرده اند. رکوردهایی که خبر از وابستگی جهان آینده به تکنولوژی های سبز می دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

روابط تویوتا و اوبر طی ماه های اخیر به شدت پررنگ شده تا جایی که برخی از گمانه زنی ها احتمال می دهند اوبر بخش خودروهای خودرانش را به طور کامل به تویوتا واگذار کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

شرکت اپل قصد دارد ساعت های جدید خود را با نمایشگرهایی ویژه و متفاوت رونمایی کند. نمایشگرهای میکرو ال ای دی که قرار است نسلی متفاوت با کیفیتی خیره کننده را ارائه کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

شرکت اپل تصمیم دارد، اقدام به خرید سرویس اشتراکی کند که به طورمستقیم به مجله های دیجیتال مرتبط است. درواقع اپل با این سرویس، زمام امور بیش از 200 مجله الکترونیک را در دست می گیرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

اولین پرواز هواپیما با استفاده از بزرگترین موتور جت جهان سرانجام انجام شد و این هواپیما از صحرایی در ایالت کالیفرنیا با موفقیت راهی آسمان شد.

 

فیس بوک در تلاش برای طراحی و عرضه هدست واقعیت مجازی پیشرفته و جدیدی است که احتمالا در سال جاری میلادی از آن رونمایی خواهد شد.

 

ناسا مشغول ساخت سیستمی مجهز به چهار آنتن برای دریافت اطلاعات فضاپیماها در زمین است. به کمک این سیستم می توان در هر زمان و مکانی اطلاعات فضاپیماها را دریافت کرد.

نظرات بینندگان