arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۰۱۹۳
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۰۸ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۷

حادثه سهمگین رانندگی در فیلیپین با 40 کشته و مجروح

فیلیپین که آمار حوادث رانندگی در آن بسیار بالاست روز چهارشنبه نیز شاهد حادثه تصادم شدید دیگر یک دستگاه اتوبوس مسافربری با صخره در جاده های کوهستانی در جزیره 'میندورو' واقع در مرکز این کشور بود که تاکنون 19 نفر کشته و بیش از 21 تن مجروح برجای گذاشته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حادثه سهمگین رانندگی در فیلیپین 40 کشته و مجروح برجای گذاشت

سالانه تعداد زیادی از مردم فیلیپین در حوادث رانندگی در این کشور کشته می شوند به گونه ای که براساس آمارهای دولتی ، بیش از 13 هزار نفر در سال 2017 در اثر سوانح رانندگی در خیابان ها و جاده های این کشور جان باختند که این رقم نسبت به سال گذشته با افزایش بیش از 45 درصدی روبه رو بوده است.


به گزارش انتخاب؛ سوانح رانندگی به دلیل استفاده از خودروهای قدیمی و رانندگان بی تجربه در جاده های این کشور بسیار زیاد است.


رسانه های فیلیپین به نقل از 'ایملدا تولنتینو'سخنگوی پلیس این کشور گزارش دادند این حادثه سهمگین در جاده های مرکزی شهر سابلایان (جزیره میندورو) در 195 کیلومتری جنوب مانیل پایتخت این کشور جنوب شرق آسیا رخ داده است.


طبق این گزارش تعدادی از اعضای گروه امداد نیز در عملیات نجات مسافران جان خود را ازدست داده اند.


براین اساس ماموران نجات مجبور شدند برای نجات جان بازماندگان از یک صخره بزرگ به ارتفاع 15 متر پایین رفته و با دشواری و ابزار و امکانات ویژه آنها را از میان اتوبوس بیرون آورند.


سوانح رانندگی به دلیل استفاده از خودروهای قدیمی و رانندگان بی تجربه در جاده های این کشور بسیار زیاد است.


درسال 2010 دریک حادثه رانندگی سهمگین بیش از 41 نفر کشته شدند که پنج نفر از انها گردشگران خارجی بودند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان