arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۰۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۰۹ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۷

وضعیت ترافیکی راه‌های کشور در اول فروردین ۹۷

آخرین وضعيت ترافيكي راه‌های کشور در اول فروردین ماه 97 اعلام شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

وضعيت ترافيكي راه‌های کشور در اول فروردین ماه 97 اعلام شد.

ترافیک نیمه سنگین:

جنوب به شمال محور کرج-چالوس ( ابتدای محور تا تونل 5)

جنوب به شمال محور هراز (طول محور پر حجم و روان)

باند شمالی آزادراه تهران-کرج( از پل کلاک تا پل فردیس)

باند شمالی آزادراه کرج-قزوین (از پل فردیس تا پل حصارک)

سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار می باشند.

جاده‌های شمال همچنان درگیر ترافیک پرحجم

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در نخستین روز از سال ۹۷ را تشریح کرد.

سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در اولین روز از سال ۹۷ گفت: گزارش‌های واصله از مراکز کنترل ترافیک در سراسر کشور حاکی از آن است که در مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس از ابتدای محور تا کیلومتر ۴ ترافیک سنگین و در محدوده‌های آدران، سد امیرکبیر، تونل شماره پنج و دهانه جنوبی تونل کندوان نیمه سنگین است و در دیگر نقاط این محور پرحجم اما روان است.

وی با بیان اینکه در مسیر جنوب به شمال محور هراز محدوده سه راهی مشاء تا امامزاده هاشم ترافیک سنگین است، گفت: در طول این محور نیز ترافیک پرحجم و روان است.

رحمانی حجم ترافیک در سراسر مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه را پر حجم و روان اعلام کرد و گفت: همچنین ترافیک در سراسر باند شمالی آزادراه کرج-قزوین پر حجم و روان گزارش شده است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه ترافیک غرب استان تهران در آزادراه تهران-قم در محدوده عوارضی نیمه سنگین و در طول محور پرحجم و روان لست، گفت: درمسیر جنوب به شمال محور قزوین-رشت در محدوده ورودی شهر رودبار نیز ترافیک نیمه سنگین و طول محور پر حجم و روان است.

به گفته رحمانی، ترافیک در سراسر آزادراه قزوین-زنجان پر حجم و روان گزارش شده و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

 

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان