arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۰۳۱۳
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۲۲ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۷

سید حسن نصرالله: مقابله با فساد باید در رأس اولویت ها قرار بگیرد

سید حسن نصرالله : یکی از مسائل خطرناک لبنان تداوم اتلاف اموال و فساد است؛ بنابر این همه باید در همه ارگان‌ها و سازمان‌های دولت با این مسئله برخورد کنند
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سید حسن نصرالله: مقابله با فساد باید در رأس اولویات قرار بگیردبه گزارش انتخاب، سخنرانی دبیر کل حزب‌الله لبنان در مورد مسائل سیاسی از جمله انتخابات آتی لبنان شروع شد.

سیدد حسن نصرالله در ابتدای سخنرانی خود گفت که حزب‌الله در تصویب قانون نسبی انتخابات لبنان نقش بزرگی داشته و این حزب قصد دارد صدای مردم لبنان باشد.

وی در ادامه به برنامه انتخاباتی حزب‌الله اشاره کرد و  گفت که موضع انتخاباتی این حزب دفاع از لبنان در برابر طمع ورزی‌های اسرائیل است.

سید حسن نصرالله اظهار داشت که فراکسیون حزب‌الله برای اصلاح سیاسی و اداری دولت لبنان از طریق بهبود قانون فعلی انتخابات و کاهش سن رأی به انتخابات به 18 سال تلاش خواهد کرد.

دبیر کل حزب‌الله لبنان بر ضرورت فراهم کردن امکانات لازم جهت تقویت مؤسسه‌ای امنیتی و در رأس آن‌ها ارتش لبنان و تأمین اعتبارهای مالی لازم برای این مؤسسات جهت ایفای مأموریت ملی در دفاع از کشور و حفظ امنیت تأکید کرد.

سید نصرالله از فساد در لبنان انتقاد کرد و گفت: «چارچوب ساختاری ویژه‌ای در حزب‌الله تشکیل خواهیم داد که وظیفه آن مقابله با فساد و اتلاف اموال خواهد بود».

وی ادامه داد: «ما ملزم هستیم که حزب ما پاک دست بوده و در فساد هیچ گونه دستی نداشته باشد».

دبیر کل حزب‌الله لبنان تأکید که شخصا پیگیر چارچوب ایجاد شده برای مقابله با فساد خواهد بود چرا که لبنان مرحله خطرناکی را پیش رو دارد.

سید حسن نصرالله ادامه داد: یکی از مسائل خطرناک لبنان تداوم اتلاف اموال و فساد است؛ بنابر این همه باید در همه ارگان‌ها و سازمان‌های دولت با این مسئله برخورد کنند؛ چرا که بحث فساد یکی از دلایلی است که کشور را به سمت بحران و فاجعه سوق می‌دهد و مقابله با فساد جزؤ اولویات مطلق است».

 

 

در حال تکمیل ...

منبع: فارس
نظرات بینندگان