arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۰۵۰۰
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۴ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۷

ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی/آغاز بازگشت موج اول سفرهای نوروزی

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور را تشریح کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور را تشریح کرد.

به گزارش انتخاب؛ سرهنگ نادر رحمانی اظهار کرد: در حال حاضر شاهد ترافیک سنگینی در ابتدای ورودی محور کرج- چالوس تا کیلومتر ۷ هستیم و طول محور نیز در مقاطعی با ترافیک نیمه سنگین همراه است.همچنین محور هراز نیز با ترافیک سنگینی از محدوده پیست آبعلی تا امامزاده هاشم همراه بوده و در طول مسیر هم ترافیک به صورت نیمه سنگین و پرحجم در حال حرکت است.

وی ادامه داد: محور قزوین_ رشت محدوده رودبار و لوشان نیز ترافیک سنگینی را به همراه دارد. همچنین در آزادراه تهران- قم ترافیک نیمه سنگین ، ابتدای محور سنگین و در طول محور پرحجم است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اضافه کرد: محور تهران -سمنان با ترافیک پرحجم و روان همراه بوده و در حال حاضر نیز هر دو مسیر رفت و برگشت محورهای ملک آباد- مشهد، چناران- مشهد ترافیک به صورت پرحجم در جریان است.

وی با اشاره به اینکه در محورهای لنگه -پارسیان مداخلات جوی از جمله مه گرفتگی همراه با کاهش دید را شاهد هستم، گفت: از فردا و پس فردا با بازگشت دور اول سفرهای تعطیلات نوروزی همراه هستیم و کسانی که هفته اول و مرحله اول به سفر رفتند ،قصد بازگشت به موطن خود را دارند به همین منظور تمهیداتی نیز در این خصوص در نظر گرفته شده است.

رحمانی در پایان صحبت‌هایش با بیان اینکه برای موج دوم سفرهای نوروزی که از ششم و هفتم فرودین ماه آغاز می شود، تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: امیدواریم رانندگان با رعایت قوانین خصوصا رعایت سرعت مجاز، عدم سبقت گرفتن‌های غیرمجاز، برنامه ریزی لازم برای سفر و عدم خستگی و خواب آلودگی، سفری سالم در پیش داشته باشند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان