arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۰۵۴۶
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۲۱ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۷

عادل الجبیر: بولتون مرد قاطعی است و مواضع او درباره ایران معقول است/ به كمك ايران نيازي نداريم!

وزیر خارجه عربستان که در آمریکا به سر می برد، ایران را به دخالت در امور یمن متهم کرد و مدعی شد که تهران در این کشور نقش مخربی دارد
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عادل الجبیر: بولتون مرد قاطعی است و مواضع او درباره ایران معقول است/ به كمك ايران نيازي نداريم!به گزارش انتخاب ، وزیر خارجه عربستان که در آمریکا به سر می برد، بار دیگر ایران را به دخالت در امور یمن و تسلیح نیروهای انصارالله به موشک متهم کرد.

به گزارش شبکه الحدث، «عادل الجبیر» جمعه شب در نشست خبری خود در آمریکا مدعی شد که ایران را به دخالت در امور یمن متهم کرد و مدعی شد که تهران در این کشور نقش مخربی دارد.

او در واکنش به سخنان «محمود جواد ظریف»، وزیر امور خارجه ایران که گفته بود تهران از ریاض در مقابل هرگونه تهاجمی به عربستان حمایت می‌کند، اظهارداشت: «عربستان به کمک ایران نیازی ندارد. خداوند و فرزندان عربستان حامی این کشور هستند».

وزیر خارجه عربستان مدعی شد که ایران به نیروهای انصارالله یمن آموزش داد و به سمت عربستان موشک شلیک می‌کند.

الجبیر با تکرار ادعاهای سابق خود علیه ایران، گفت که ایران باید از یمن خارج شده و به قوانین بین‌الملل احترام می‌گذارد!

وزیر خارجه عربستان در حالی ایران را به حضور در یمن و آموزش نیروهای انصارالله متهم می‌کند که این کشور از سه سال پیش از زمین، دریا و آسمان در محاصره ائتلاف عربی عربستان است.

عادل الجبیر در پاسخ به سؤالی در مورد انتخاب «جان بولتون» به عنوان مشاور امنیت ملی آمریکا نیز گفت که او «مردی سرسختی بوده و موضعش در برابر ایران عاقلانه است».

در حال تکمیل ...

منبع: فارس
نظرات بینندگان