arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۰۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۲۲ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛از موبایل های جدید زد تی ای تا 200 میلیونی شدن کاربران تلگرام

«انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

 رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

 

شرکت زد تی ای با شروع فصل بهار  میان رده جدید خود را معرفی کرد . محصولی که اگرچه فاقد 2 دوربین است اما از کیفیت سخت افزاری مناسبی برخوردار است .مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

شرکت فروش آنلاین overtstock  شیوه ای جذاب از خرید مجازی را در اختیار کاربران قرار داده است. شیوه ای که کمک می کند پیش از خرید دکور خانه را بچینید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

گروه خودروسازی نیسان با یک رجعت مجدد به  سمت باتری های قدیمی EV  بازگشته تا ایده ای انقلابی را اجرا کند. باتری هایی که سال هاست چندان طرفداری ندارند و در حال خروج از چرخه تولید بودند .مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

پاول دوروف در خبری 200 میلیونی شدن کاربران پیام رسان خود را اعلام کرد و گفت: اگر تلگرام به مثابه یک کشور بود، باید آن را ششمین کشور پرجمعیت دنیا می‌نامیدیم.مشروح خبر را اینجا بخوانید .

 

نسخه جدید تلگرام وارد شد . نسخه 4.8.5 که بیش از هر چیز بر استیکرها تمرکز کرده است . موضوعی که برای بسیاری از کاربران حائز اهمیت است .مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

 

اینستاگرام سرانجام الگوریتم های خود را تغییر می دهد تا پست ها و اطلاعات تازه تر را در مرتبه ای بالاتر از دیگر پست ها قرار داده و برای کاربران نمایش دهد.

 

 

نظرات بینندگان