arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۰۶۴۶
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۲۰ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۷

انحراف اتوبوس در مسیر آزادراه زنجان - قزوین 15 مصدوم برجا گذاشت

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان، گفت: انحراف یک دستگاه اتوبوس مسافربری از مسیر در آزادراه زنجان - قزوین، 15 مصدوم برجا گذاشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی افزود: این سانحه رانندگی، عصر امروز /شنبه/ بر اثر خستگی و خواب آلودگی راننده اتوبوس اتفاق افتاد. 
وی ادامه داد: این اتوبوس با 28 مسافر از مبدا تهران به مقصد تبریز درحال حرکت بود که در خط شمالی آزاد راه زنجان - قزوین از مسیر اصلی منحرف و با حفاظ کنار جاده به شدت برخورد می کند. 
شیرمحمدی با بیان اینکه راننده اتوبوس نیز در این حادثه مصدوم شده است، افزود: 15 مصدوم این سانحه رانندگی به منظور مداوا و درمان به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند. 
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان اظهار کرد: راننده اتوبوس و 2 نفر از مسافرین به منظور ادامه مداوا و درمان در این بیمارستان بستری و 12 مصدوم دیگر نیز پس از درمان سرپایی ترخیص شدند. 
به گزارش ایرنا، بر اثر وقوع 35 فقره تصادف رانندگی در جاده های این استان از آغاز طرح نوروزی پلیس (24 اسفند 96 تا پایان روز سوم فروردین 97) 40 نفر مصدوم شدند و پنج نفر نیز جان باختند. 
استان زنجان پنج هزار و 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزادراه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است. 

منبع: ایرنا

نظرات بینندگان