arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۰۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۲۳ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۷
مدیرکل مدیریت بحران:

مردم در آذربایجان غربی تا پایان تندباد از تردد در مکان های پرخطر پرهیز کنند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی گفت: ساکنان و مسافران نوروزی این استان تا زمان فروکش کردن تندباد از تردد در مکان هایی که خطر سقوط اشیا وجود دارد، پرهیز کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

امیر عباس جعفری به مردم و مسافران نوروزی توصیه کرد که از نزدیک شدن به داربست های فلزی و تابلوهای تبلیغاتی خودداری کنند. 
وی ادامه داد: وزش تندباد خسارت های بسیاری به اماکن شهری، ساختمان های مسکونی، اراضی کشاورزی، باغ ها، زیرساخت ها و تاسیسات شهری استان وارد کرده است و برآورد خسارت های ناشی از آن زمانبر خواهد بود. 
جعفری با ابراز امیدواری نسبت به برآورد میزان خسارت ها تا پایان هفته جاری، اضافه کرد: بر اساس گزارش های اولیه هشت نفر در خوی زخمی و یک دختربچه هشت ساله در اثر ریزش دیوار جان باخته است. 
وی بیان کرد: استاندار آذربایجان غربی از دستگاه های خدمات رسان استان خواسته است تا به شرکت توزیع برق در رفع قطعی برق مناطق مختلف کمک کنند. 
جعفری افزود: از شهرداری نیز خواسته شده است تا امکانات و اکیپ های خود را در نقاط اصلی شهر ارومیه مستقر کند و مناطق اصلی شهر را به حالت اولیه باز گرداند. 
به گزارش ایرنا وزش تندباد در استان از عصر امروز /شنبه/ شدت گرفته و موجب شکسته شدن درختان، تابلوها، شیشه ایستگاه های اتوبوس، ریزش دیوارهای برخی منازل روستایی و شکسته شدن شیشه خودروها شده است. 
سرعت وزش این تندباد که تا بامداد روز یکشنبه ادامه می یابد، در ارومیه به 90 و در اشنویه به 100 کیلومتر در ساعت رسیده است. 

منبع: ایرنا

نظرات بینندگان