arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۱۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۲ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۷

مسلمان: سپاهان مرا می‌خواهد ولی پرسپولیس هنوز نه!

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس مذاکره باشگاه سپاهان با او را تائید کرد و گفت پرسپولیس هنوز صحبتی برای تمدید نکرده است
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مسلمان: سپاهان مرا می‌خواهد ولی پرسپولیس هنوز نه!بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس مذاکره باشگاه سپاهان با او را تائید کرد و گفت پرسپولیس هنوز صحبتی برای تمدید نکرده است.

به گزارش ایسنا، محسن مسلمان بعد از شکست پرسپولیس مقابل سایپا اظهار کرد: شرمنده‌ایم که این بازی را واگذار کردیم. در روزی که هواداران به ورزشگاه آمده بودند نتوانستیم قهرمانی را تقدیمشان کنیم اما فکر می‌کنم در ۹۰ دقیقه حاکم مطلق زمین بودیم.

او با بیان اینکه گل اول سایپا ۱۰۰درصد آفساید بود، افزود: ما از وسط زمین متوجه آفساید شدیم اما نمی‌دانم کمک داور چطور نفهمید. با این حال نمی‌توان باخت را گردن داور انداخت چون او هم جزئی از بازی است. ما باید تمام تلاشمان را کنیم تا پیروز شویم. غیبت ملی‌پوشان نیز تاثیر داشت چون آن‌ها بازیکنان اصلی ما هستند و نیاز داریم اما با توجه به شرایط بازگشتشان از اردوی تیم ملی به صلاح نبود بازی کنند. بازی بعدی ما در لیگ قهرمانان آسیا سخت‌تر است و آقای برانکو کار عاقلانه‌ای کرد که آن‌ها را بازی نداد.

مسلمان درباره جشن قهرمانی تیمش هم گفت: البته فردا اگر ذوب‌آهن مقابل تراکتور امتیاز از دست بدهد، ما قهرمانیم اما اگر هم نشد، سعی می‌کنیم هفته آینده قهرمانی را مسجل کنیم.

او درباره دلیل عدم نتیجه‌گیری در دو بازی اخیر و به تاخیر افتادن قهرمانی پرسپولیس خاطرنشان کرد: تیم‌ها جلوی ما ۲۰۰ برابر قوی‌تر می‌شوند. بازی هفته آینده سایپا را زیر نظر بگیرد. شعاع حرکتی آن‌ها یک در یک می‌شود اما همه آن‌ها جلوی ما ۱۵ کیلومتر می‌دوند و فکر می‌کنند جلوی بارسلونا بازی می‌کنند. نمی‌دانم چرا جلوی استقلال این طور نیستند. به هر حال ما این قدر خوب هستیم که همه تیم‌ها با تمام توان جلوی ما بازی می‌کنند. با این حال دوست نداشتیم امروز ببازیم و همه بازیکنان تمام تلاششان را کردند اما توپ‌هایمان به گل نرفت و داور هم کمک کرد تا ما ببازیم.

او در واکنش به این که سایپا مقابل استقلال نیز به برتری رسیده است، گفت: قطعا همین طور است و ما نمی‌خواهیم عملکرد آن‌ها را زیر سوال ببریم اما همه تیم‌ها جلوی ما پرقدرت می‌آیند. در بازی نسف‌قارشی به برد و سه امتیاز نیاز داریم. به جز شجاع همه بازیکنان در این بازی هستند.

مسلمان درباره تصمیمش برای ماندن در تیم یا رفتن به تیم دیگری گفت: این را باید از آقای گرشاسبی بپرسید، من در جریانش نیستم. باشگاه تا این لحظه با من برای تمدید قرارداد صحبت نکرده است. اول باید به من پیشنهاد دهد. مثل سپاهان که پیشنهاد داده و همه جا این را گفته‌اند. رقم پیشنهاد سپاهان را نمی‌دانم اما با من صحبت کرده بودند ولی باشگاه پرسپولیس نه با من و نه با بازیکن دیگری صحبت نکرده است.

نظرات بینندگان