arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۱۳۰۲
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۲۲ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۷

دعا می کنیم تیم های دیگر ببازند تا در لیگ بمانیم

اهواز-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: شرایط ما در جدول مسابقات بسیار بد شده و اکنون برای ماندن در لیگ برتر تنها باید دعا کنیم تا دیگر تیم های رقیب ببازند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : به گزارش ایرنا رضا مهاجری روز جمعه در نشست خبری پیش از دیدار با تیم فولاد خوزستان در اهواز با بیان این که مسئولان دولتی مشهد نسبت به تیم ما بی توجه هستند افزود: تیم ما حتی به رده دوم جدول نیز صعود کرد ولی الان باید دعا کنیم تیم های پایین تر ببازند تا ما در لیگ برتر ماندنی شویم.
وی با اشاره به این که سخت ترین لحظه سال قبل برای من زمانی بود که در آخرین تمرین تیم نتوانستیم حداقل به بازیکنان عیدی دهیم افزود: حتی سه بازیکنی که در نیم فصل به جمع ما اضافه شده اند موفق نشده اند پولی از باشگاه دریافت کنند با این وضعیت چطور می‌توانیم از آنها انتظار ارائه بازی خوب داشته باشیم.
مهاجری عنوان کرد: اگر چه ما تنها با یک جلسه تمرین به مصاف فولاد می رویم اما این دلیل نمی‌شود که بازی را ببازیم. وی گفت: همه تیم‌ ها از جمله پیکان و فولاد بر عکس تیم ما بازی تدارکاتی داشتند و این موضوع نقطه قوت دیگر تیم ها است.
وی گفت: ما در شهر مقدس مشهد که متبرک به نام امام رضا(ع) است زندگی می کنیم و بچه ها تنها به عشق آن امام عزیز بازی می کنند اما مسئولان مشهد توجهی به تیم نمی کنند.
سرمربی پدیده مشهد اظهار کرد: به خاطر همین نام برخی بچه‌ها سطح خواسته‌های خود را پایین آورده‌اند، اما از اول فصل تعدادی از آنها تنها پنج درصد مبلغ قراردادشان را گرفته‌ اند.
وی افزود: متأسفانه چند روز قبل حتی زمین تمرین را هم از ما گرفته‌ اند و دیگر نمی دانیم چه کار کنیم تا تیم را به شرایط مطلوب برای بازی برسانیم گر پدیده یک شرکت مادر است اما نسبت به تیم ما نامادری می کند.
سرمربی پدیده عنوان کرد: امروز چون برای فوتبال و تیم فولاد ارزش قائل بودیم به اهواز آمدیم و به طور حتم کار سختی خواهیم داشت اما بچه‌ها با تمام وجود از حیثیت خود دفاع می کنند.
وی با بیان این که کسانی از ما حمایت می کنند که ربطی به فوتبال ندارند و برعکس آنهایی که باید حمایت کنند هیچ کاری در قبال تیم نمی‌کنند افزود: امیدواریم استاندار خراسان رضوی همانند استاندار اصفهان که برای حل مشکلات سپاهان ورود کرد به کمک تیم ما بیاید چون شرایط نگران‌کننده ای داریم.
وی گفت: در ابتدای فصل گفته بودیم می‌خواهیم کار بزرگی انجام دهیم اما حالا به شرایطی رسیده‌ایم که کار بزرگ ما نگه داشتن تیم در لیگ برتر شده است.
دیدار دو تیم فولاد خوزستان و پدیده در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر روز شنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.
6002/9879/6064
نظرات بینندگان