arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۱۴۹۰
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۹ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۷
وزیر ارتباطات:

دولت بر عهد خود با مردم پایبند است؛ راه حل رفع مشکلات کشور تکیه بر مردم و توجه به خواسته‌های آنهاست / «شبکه های اجتماعی دوسویه» باعث کم شدن فاصله مسئولان با مردم می شود

وزیر ارتباطات گفت: چه بسیار جوانان عزیزی که جان خود را فدای میهن اسلامی کردند تا این پرچم با اتکاء به مردم روز به روز افتخار آفرینی کند و بر خاک نغلطد؛ چندان که در میادین ورزشی نیز ورزشکاران ما تلاش زیادی کردند که پرچم جمهوری اسلامی ایران را بالا ببرند و برافراشته کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دولت بر عهد خود با مردم پایبند است؛ راه حل رفع مشکلات کشور تکیه بر مردم و توجه به خواسته‌های آنهاست / «شبکه های اجتماعی» باعث کم شدن فاصله مسئولان با مردم می شود

وزیر ارتباطات گفت: کلید مشکلاتمان هم توجه و اتکا به مردم است.

آذری جهرمی وزیر ارتباطات در مراسمی با عنوان «جشن پرچم» که به مناسبت «روز جمهوی اسلامی» و باحضور قهرمانان و افتخار آفرینان ورزش ایران، اعضای شورای شهر و نمایندگان مجلس، مدیران دولتی و شهری برگزار شد، دوازدهم فروردین را جشن ملی و روز مردسالاری دینی خواند و با تاکید بر اینکه «باید مرتباً مرور کنیم چقدر منطبق با آرمان های انقلاب بوده ایم» گفت: نظام اسلامی، متقابلاً خدمات زیادی به مردم داده که در مقاطع مختلف، به سمع و نظر مردم رسانده شده است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران پیشرفت های قابل توجهی داشته، البته مشکلاتی هم داشتیم و کلید این مشکلات، هم توجه و اتکا به مردم است.

آذری جهرمی در ادامه به روایتی از امیرالمومنین اشاره کرد که به یکی از فرمانداران خود می فرمایند «در هر بامداد و شام ساعتی برای رسیدگی به امور رعیت معین کن و به سؤالات آنها «شخصاً» و «بی واسطه» جواب ده و نادان و گمراهشان را متوجه ساز، با دانشمندان در تماس باش و جز زبانت واسطه‌ای بین خود و مردم قرار مده و جز چهره‌ات حاجبی.»

وزیر ارتباطات ادامه داد: امروز شاید گرفتاری هایی باشد و مسئولین نتوانند بین مردم مستمراً (بدليل گستردگي جمعيت و تنوع خواسته ها) حضور داشته باشند، اما فرصت «شبکه های اجتماعی دوسویه» این ظرفیت را ایجاد می کند که مسئولین، به میان مردم بروند و بی واسطه نظرات آنها را بشنوند و از این نظرات استفاده کنند تا با پشتوانه از نظرات مردم، مشکلات مرتفع شود و فاصله ميان مردم و مسئولين، اندك و اندك تر شود.

آذری جهرمی همچنین افزود: دولت پایبند به قول هایی که مردم داده هست و وعده ها را قطعا پیگیری خواهد کرد. هر چند در این میان دولت نیازمند همراهی سایر قوا و نهادها نیز هست.

وزیر ارتباطات در بخش دیگری از سخنانش، با بیان این مطلب که «امروز روز پرچم است» گفت: چه بسیار جوانان عزیزی که جان خود را فدای میهن اسلامی کردند تا این پرچم با اتکاء به مردم روز به روز افتخار آفرینی کند و بر خاک نغلطد؛ چندان که در میادین ورزشی نیز ورزشکاران ما تلاش زیادی کردند که پرچم جمهوری اسلامی ایران را بالا ببرند و برافراشته کنند.

وی هدف از حضور در این جشن ملی را اعلام این نکته دانست که «جان خود را فدای پرچم کشورمان ، جمهوری اسلامی و مردم می کنیم » و گفت «نمی پذیریم عده ای در اقدامی ناپسند، به دلیل مشکلاتی که در کشور وجود دارد، پرچم کشورمان که نماد و نشان هویت ملی ماست ، به اتش بکشند. ما با همه وجود از پرچم ، حاکمیت و مردم خود دفاع می کنیم و حاضریم جان خود را هم فدای پرچم ایران اسلامی می‌کنیم

نظرات بینندگان