arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۱۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۲ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۷

دختر چینی پس از ۲۴ سال خانواده‌اش را پیدا کرد

یک زوج چینی پس از گذشت ۲۴ سال توانستند دختر گمشده خود را پیدا کنند. اواخر سال گذشته پلیس چین بر اساس عکس دوران خردسالی این دختر تصویری از بزرگسالی او شبیه‌سازی و در اینترنت منتشر کرد. این دختر با دیدن شباهت بسیار زیاد این تصویر با خودش موضوع را پیگیری کرد و توانست خانواده خود را پیدا کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک زوج چینی پس از گذشت ۲۴ سال توانستند دختر گمشده خود را پیدا کنند.

به گزارش ایسنا، این زوج چینی از سال ۱۹۹۴ دخترشان را که سه ساله بود گم کرده و بی وقفه در تلاش برای یافتن او بودند. حتی پدر او به شغل رانندگی تاکسی رو آورد به این امید که یک روز دخترش را پیدا کند.

بنابر اعلام رسانه‌های چینی اوایل سال جاری میلادی دختر این زوج مطلبی را در اینترنت خواند و توانست نشانه‌هایی از والدینش پیدا کند.

این خانواده که ساکن شهر «چنگدو» بوده و از طریق فروش میوه امرار معاش می‌کردند حدود ۲۴ سال قبل دختر خود را گم می‌کنند اما در این مدت با وجود دادن آگهی به روزنامه‌ها و شبکه‌های اینترنتی اثری از او پیدا نکرده بودند. همچنین آنان با امید به یافتن دخترشان محل زندگی خود را تغییر نداده بودند.

همچنین در این سال‌ها، پلیس چین چندین زن را که احتمال می‌رفت دختر این خانواده باشد به آنان معرفی کرد اما نتایج آزمایش‌ DNA مثبت نبود.

اواخر سال گذشته بود که پلیس چین بر اساس عکس دوران خردسالی این دختر تصویری از بزرگسالی او شبیه‌سازی و در اینترنت منتشر کرد.

به گزارش شبکه خبری بی‌بی‌سی، این دختر با دیدن شباهت بسیار زیاد این تصویر با خودش موضوع را پیگیری کرد و توانست خانواده خود را پیدا کند.

نظرات بینندگان