arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۲۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۸ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۷

واکنش وزیر اقتصاد به افزایش نرخ دلار: التهاب‌های اخیر دلیل اقتصادی ندارد؛ ناجا و بخش‌های امنیتی باید پاسخگو باشند / اتفاق خاصی در اقتصاد کشور رخ نداده +ویدئو

مسعود کرباسیان، وزیر اقتصاد پس از جلسه امروز در کمیسیون اقتصادی مجلس به تحولات بازار ارز و گرانی ناگهانی دلار واکنش نشان داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

واکنش وزیر اقتصاد به افزایش نرخ دلار: التهاب‌های اخیر دلیل اقتصادی ندارد؛ ناجا و بخش‌های امنیتی باید پاسخگو باشند / اتفاق خاصی در اقتصاد کشور رخ نداده

مسعود کرباسیان، وزیر اقتصاد پس از جلسه امروز در کمیسیون اقتصادی مجلس به تحولات بازار ارز و گرانی ناگهانی دلار واکنش نشان داد.

به گزارش «انتخاب»، کرباسیان در پاسخ به این پرسش که آیا مافیای دلار باعث افزایش قیمت ارز شده است، گفت: باید بخش‌هایی مثل تیپ ناجا و امنیتی جوابگو باشند چون هیچ اتفاق خاصی در اقتصاد کشور رخ نداده که با این التهاب چند روزه روبرو هستیم. باید از این لحاظ ریشه‌یابی کنیم.

وی در ارزیابی از جلسه امروز کمیسیون اقتصادی نیز گفت: جای تشکر از مجلس، کمیسیون اقتصادی و سایر نمایندگان برای این جلسه وجود دارد. آنها پیشنهاداتی دارند، دولت نیز پیشنهاداتی دارد چون توافق نظر بر این است که قیمت فعلی ارز و التهابات چند روزه منطقی نیست و باید به یک کاهش قیمت و ثبات بازار برسیم که اقتصاد بتواند در اول سال بر اساس پیش‌بینی‌ها به کار خود ادامه دهد.

وزیر اقتصاد ادامه داد: بر این اساس قرار شد کارگروه مشترکی که همین الان در مجلس تعیین شده با دولت تعیین شود تا از اول صبح فردا کار به صورت مشترک دنبال گردد.

نظرات بینندگان