arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۲۶۵۹
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۰ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۷

تاکتیک جدید اوبر برای بازگشت به روزهای اوج/سیستم اشتراک دوچرخه

شرکت اوبر برنامه ریزی کرده که با کمک دوچرخه ها به سوددهی بلند مدت برسد . نقشه ای که از طریق  عقد قرارداد با یک شرکت تولید کننده دوچرخه آغاز شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت اوبر برنامه ریزی کرده که با کمک دوچرخه ها به سوددهی بلند مدت برسد . نقشه ای که از طریق  عقد قرارداد با یک شرکت تولید کننده دوچرخه آغاز شده است.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از فوربس، اوبر قصد دارد دوچرخه های خود را روانه شهرهای آمریکا و حومه این شهرها کند . طرحی که گرچه ساده به نظر می رسد اما برای این شرکت میلیون ها دلار هزینه در بر داشته است.

هنوز شرایط معامله بین اوبر و شرکت ارائه دهنده دوچرخه ها منتشر نشده است، اما پیش بینی می شود مداکرات در مرز 100 میلیون دلار به عقد قرارداد منجر شود. در نتیجه این شرکت با مدیرعاملی رایان رازپکی به زیر مجموعه ای از شرکت اوبر به مدیریت دارا خسروشاهی تبدیل می شود.

شرکت jump  به عنوان شرکت همکار اوبر،  یکی از بازیکنان بزرگ در پیشرفت این غول سرویس خدمات  خودرو خواهد بود. شاید از این پس به جای آن که شاهد دوچرخه هایی باشیم که در پارکینگ و  در ایستگاه های اطراف شهر قفل شده اند، شاهد دوچرخه های بدون پایه ای باشیم که  به مشتریان اجازه می دهد تا با برنامه های هوشمند هر کجا که می خواهند بچرخند.

جالب است بدانید این طرح  نخستین بار در چین ،آن هم هشت سال پیش راه اندازی شد اما  اکنون وارد چرخه فعالیت های این شرکت سرشناس  شده است.

اوبر پس از دریافت یک مجوز منحصر به فرد برای کار در سانفرانسیسکو، موضوع معامله Uber-Jump را به عنوان نشانه های اولیه موفقیت خود مطرح کرد.

این طرح را می توان به عنوان مهم ترین طرح ابداعی خسرو شاهی از پس از به قدرت رسیدن وی  در اوبر تلقی کرد. گرچه خسروشاهی کاری سخت در پیش دارد چرا که کار در حوزه دوچرخه بسیار دشوار تر از خودرو خواهد بود و استراتژی هایی متفاوت را می طلبد .

نظرات بینندگان