arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۲۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۲۱ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۷

سامسونگ به فریب کاربران محکوم شد /گلکسی اس 4 ضعیف تر از حد انتظار است

شرکت سامسونگ توسط یک قاضی فدرال به دلیل گمراه کردن کاربرانی که سامسونگ گلکسی اس 4 را خریداری کرده  اند ،محکوم اعلام شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شرکت سامسونگ توسط یک قاضی فدرال به دلیل گمراه کردن کاربرانی که سامسونگ گلکسی اس 4 را خریداری کرده  اند ،محکوم اعلام شد.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از دیجیتال ترندز،سامسونگ متهم شده که در خصوص میزان قدرت دستگاه های خود اغراق کرده و در نتیجه، با فریبکاری محصول خود را فروخته است.

این حکم  در نتیجه یک اختلاف قانونی بلند مدت بین غول فناوری کره ای و یک شهروند آمریکایی صادر شده است.این پرونده دعوا که توسط  دانیل نورسیا،مطرح شده، از سال 2011 تا کنون ادامه داشته است. در سال 2011، نورسیا شکایتی را بر علیه  سامسونگ مطرح کرد و ادعا کرد که قابلیت های گوشی گلکسی S4 به شدت نادرست بوده اند.

بنابراین سامسونگ از این امر برای گمراه کردن مشتریان استفاده کرده تا آنان تصور کنند که گوشی های قدرتمندتر از گوشی های رقبا دارند.

جالب است که طرح اولیه این شکایت چندان جدی گرفته نشد اما اخیرا قاضی یک دادگاه نسبت به این پرونده واکنشی جدی نشان داده و نقص در قدرت پردازش این موبایل را تایید کرده است.

بر اساس این اتهام، سامسونگ نرم افزار گلکسی اس 4 را بسیار ضعیف تر از آن چه که باید عرضه کرده است.اما برای اثبات این ادعا بارها و بارها بررسی انجام شده و سرعت این گوشی در آزمایشگاه مورد بررسی قرار گرفته است.

نتیجه این پژوهش نشان داده که در حقیقت، پردازنده های گلکسی اس 4 با سرعت پایین تر از آن چه در تبلیغات اعلام شده  اجرا می شوند و در نتیجه تبلیغات مبتنی بر  افزایش عملکرد هوش مصنوعی حقیقت ندارد.

سامسونگ قبلا تلاش کرده بود که با استناد به ضمانتنامه گلکسی اس 4 ، این پرونده را به دادگاه داوری منتقل کند. اما تقاضا برای داوری رد شد (بر اساس این که ضمانت هیچ چیز را به خریدار تضمین نمی کند) .جیمز دوناتو، قاضی منطقه ای در ایالات متحده، در یک جلسه قبلی در مورد پرونده گفت: "سامسونگ یک  جعل را تثبیت کرده و در جریان یک بازی ، مصرف کنندگان بازار تلفن همراه را گمراه کرده است."

 

نظرات بینندگان