arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۳۰۳۱
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۲ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۷

دریادار سیاری: در هر لحظه و هرجایی که لازم باشد ارتش با سرعت در آنجا حاضر است / اگر توان بازدارندگی نداشتیم، دشمن همان کاری را با ما می‌کرد که با کشورهای شرق و غربمان کرد

دریادار حبیب الله سیاری گفت: آمادگی صددرصدی ارتش باعث شده تا مرزهای زمینی و هوایی و دریایی در امنیت باشد و شاید همین تلاش ارتش برای حفظ امنیت مرزها باعث شده تا در مدرسه سازی و جاده سازی دیده نشود. ارتش امروز برای انجام وظایف خود بایستی اول از نیروی انسانی خوب برخوردار باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: آمادگی صددرصدی ارتش باعث شده تا مرزهای زمینی و هوایی و دریایی در امنیت باشد و شاید همین تلاش ارتش برای حفظ امنیت مرزها باعث شده تا در مدرسه سازی و جاده سازی دیده نشود.

به گزارش انتخاب؛ دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، امروز(پنجشنبه 23 فروردین) در اوّلین همایش روابط عمومی‌های ارتش که در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد، اظهار داشت: وظیفه ارتش، پاسداری از تمامیت ارضی و استقلال و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: آمادگی صددرصدی ارتش باعث شده تا مرزهای زمینی و هوایی و دریایی در امنیت باشد و شاید همین تلاش ارتش برای حفظ امنیت مرزها باعث شده تا در مدرسه سازی و جاده سازی دیده نشود. ارتش امروز برای انجام وظایف خود بایستی اول از نیروی انسانی خوب برخوردار باشد.

سیاری با بیان اینکه امروز ارتش باید تجهیزاتش را آماده کند و ما بهترین تجهیزات را در ارتش می‌سازیم تصریح کرد: در هر لحظه و هرجایی که لازم باشد ارتش با سرعت در آنجا حاضر است. نمی‌شود پادگان را تعطیل کرد و به کارهای جانبی پرداخت البته ارتش در کنار مأموریت‌های خود به مردم یاری هم می‌پردازد.

وی ادامه داد: اگر توان بازدارندگی نداشتیم، دشمن استکباری همان کاری را با ما می‌کرد که با کشورهای شرق و غربمان کرد. همه سازمانهای نیروهای مسلح از همه توان خود برای بالا بردن توان بازدارندگی خود بهره می‌برد و از کسی اجازه نمی‌گیرند و توان دفاعی و نظامی خود را بالا می‌برند.

سیاری افزود: اصحاب رسانه می‌توانند قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح را به دوست و دشمن نشان دهند.

منبع: فارس
نظرات بینندگان