arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۳۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۹ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۷

ایلان ماسک: اکنون مفهوم جهنم واقعی را درک می کنم/باید چگونگی روند تولید تسلا 3 را جدی تر رصد کنم

مدیرعامل تسلا در گفتگو با شبکه سی بی اس از لزوم بررسی دقیق تر روند تولید تسلا 3 سخن گفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرعامل تسلا در گفتگو با شبکه سی بی اس از لزوم بررسی دقیق تر روند تولید تسلا 3 سخن گفت.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از دیجیتال ترندز، ماسک در مصاحبه ای جدید با شبکه خبری سی بی اس برای نخستین بار به شکلی بی پرده از مشکلات و پیشرفت های تسلا مدل 3 سخن گفت.

وی در بخشی از این مصاحبه گفت :"من باید چگونگی انجام پروژه تسلا 3 را  بهتر درک کنم".ماسک که  در دفتر کارخانه تولید مدل 3 در کالیفرنیا میزبان خبرنگار سی بی اس بود به صراحت به کوتاهی های تیم خود در خصوص تسریع ارائه مدل جدید تسلا به بازار اشاره کرد.

ایلان ماسک معتقد بود ؛ آنچه که شرکتش تا کنون  انجام داده است کافی نبوده و کوتاه تر از حد انتظار است.ماسک در پاسخ به سوال در مورد اهداف تولیدی شرکت که هنوز براورده نشده اند، گفت: "من باید بیش از گذشته بر روند پیشرفت این کار نظارت کنم."

به نظر می رسد تغییر تسلا  از مدل S و X به مدل 3 دشوارتر است، شاید به همین دلیل هم باشد که ماسک برای توصیف شرایط از واژه  "جهنم تولید"  استفاده می کند. 

وی در پاسخ به سوال :آیا مشکلات تولید مدل 3 در حد انتظار او بود، بسیار ساده پاسخ داد: "این بدتر از  انتظار من بود. ما از برخی چیزهایی که فکر می کردیم تکنولوژی مرکزی ما را شکل می دهد رضایت داشتیم اما باید دقیق تر ارزیابی می کردیم."

این روزها پرسش های زیادی در باره زمان ارائه این خودرو به بازار مطرح می شود، ماسک در این خصوص گفت: "ما احتمالا سه یا چهار برابر سه ماهه قبلی کار کرده و روند تولید  مدل 3 را در سه ماهه دوم افزایش خواهیم داد." وی ادامه داد :اکنون "درک روشنی از مسیر جهنم دارم."

 

نظرات بینندگان