arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۳۴۰۸
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۰ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۷

برف و باران در ۸ استان / زنجیرچرخ در هراز و فیروزکوه الزامی شد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت بارش‌ها و نزولات جوی در جاده‌های کشور را تشریح کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت بارش‌ها و نزولات جوی در جاده‌های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به شدت یافتن بارش‌ها در برخی مناطق و جاده‌های کشور اظهار کرد:‌ در حال حاضر بارش باران در اکثر محورهای مواصلاتی استان‌های تهران، خراسان جنوبی، مازندران، البرز و گلستان ادامه دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: علاوه بر این در محورهای نیشابور به مشهد، تربت به مشهد و همچنین محورهای تبریز به آذرشهر، تبریز به میانه و تبریز به مرند در آذربایجان شرقی و محور بجنورد به آشخانه در خراسان شمالی، بارش باران گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در دو محور هراز و فیروزکوه بارش برف ادامه دارد، گفت: با توجه به بارش برف در این دو محور و لغزنده بودن جاده، داشتن زنجیرچرخ برای تردد در این دو محور الزامی است.

رحمانی اضافه کرد: همچنین مه‌گرفتگی و کاهش دید در جاده‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، گلستان و محورهای کرج چالوس و هراز نیز گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با هشدار به رانندگان برای تردد در جاده‌های کشور گفت: با توجه به بارش‌های اخیر و لغزنده بودن معابر، رانندگی با سرعت مطمئنه و پرهیز از هرگونه عجله و شتاب الزامی است.

به گفته وی خوشبختانه سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه به هیچ یک از جاده‌های اصلی کشور خسارتی وارد نکرده و تردد در همه محورهای مواصلاتی اصلی در جریان است.

نظرات بینندگان