arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۳۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۲۲ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۷

فراسوی دیوار را رصد کنید/تعمیرات هوشمند خانه با روش های سحرانگیز

وال بت نام یک گجت هوشمند جدید است که می تواند داخل دیوارهای خانه را درست مثل یک دستگاه رادیولوژی به شما نشان دهد .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وال بت نام یک گجت هوشمند جدید است که می تواند داخل دیوارهای خانه را درست مثل یک دستگاه رادیولوژی به شما نشان دهد .

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از جی آی گجت، بارها برای بسیاری از ما پیش آمده که به سبب یک نقص کوچک در دیوار مجبور شده ایم کل دیوارهای خانه را تخریب کرده و تلاش کنیم یک لوله تخریب شده یا نقص فنی را برطرف کنیم . 


اما وال بت یک ابتکار فوق العاده برای پایان دادن به تمامی مشکلاتی است که تا کنون در خصوص تعمیرات خانه وجود داشته است.وقتی برای نخستین بار از وال بت استفاده کنید،  به نظر می رسد که این گجت هوشمند با سحر و جادو کار می کند.

 این یک دستگاه کوچک (اندازه گوشی شما) و  مبتنی بر برنامه ای است که به شما اجازه می دهد پشت دیوارهای خود را ببینید. این دستگاه جذاب  می تواند پشت بتن، دیوار خشک  و چوب را  تا 10 سانتی متر رصد کند.  حتی می توانید جوندگان متحرک یا بی نظمی های بزرگ مانند لانه های موریانه را تشخیص دهید.

 با وال بت حتی  می توانید عکس هایی از دیوار بگیرید که بسیار مفید هستند. درواقع به این طریق حتی هنگامی که شما آفلاین هستید می توانید کل دیوارها را برای پروژه های بزرگ خود بررسی کنید.

 این دستگاه برای افرادی مثل  مهندسین لوله کش، برقکارها ، کارگران ساختمانی، طراحان داخلی و بسیاری از مشاغل دیگر مناسب است . 

 

 

نظرات بینندگان