arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۳۵۹۲
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۰ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۷

واژگونی اتوبوس در جاده تهران-گرمسار / حادثه خسارت جانی نداشت

رئیس پلیس‌راه استان سمنان از واژگونی اتوبوس خالی از مسافر در محور تهران-گرمسار خبر داد و گفت: این حادثه خسارت جانی نداشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

واژگونی اتوبوس در محور تهران-گرمسار/ رانندگان احتیاط کنند

سرهنگ حسن خسروجردی در گفتگو با مهر، بابیان اینکه اتوبوس خالی از مسافر در کیلومتر ۲۱ محور تهران-گرمسار واژگون شد، ابراز داشت: این حادثه که صبح دوشنبه به وقوع پیوست خوشبختانه به دلیل نبود مسافر خسارت جانی نداشت.

وی بابیان اینکه این اتوبوس از مهران به‌سوی تربت‌حیدریه در تردد بود، افزود: علت این حادثه ناتوانی راننده ۳۵ ساله در کنترل وسیله نقلیه ناشی از لغزندگی مسیر است.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان با اشاره به واژگونی اتوبوس روز گذشته حامل مسافران هندی و کشته شدن دختر بچه هفت ساله، ابراز داشت: با توجه به بارش باران احتمال لغزندگی جاده ها وجود دارد لذا از رانندگان تقاضا داریم ضمن رعایت احتیاط اگر قادر به رانندگی در شرایط نامساعد جوی نیستند در اولین توقفگاه استراحت و سپس طی مسیر کنند.

خسروجردی با اشاره به بارش برف و باران در برخی محورهای مواصلاتی استان سمنان، تصریح کرد: مشکل خاصی ازنظر تردد وجود ندارد و هم‌اکنون در محور شاهرود-گرگان(توسکستان)، فولاد محله و مهدی‌شهر با بارش برف و سایر محورها با بارش باران مواجه هستیم که با توجه به لغزندگی جاده‌ها از رانندگان می‌خواهیم با سرعت مطمئن تردد کنند.

وی افزود: در محورهای کوهستانی با مه گرفتگی مواجه هستیم بنابراین لازم است رانندگان قبل از حرکت تجهیزات گرمایشی خودرو را بازرسی و در اولین جایگاه سوخت‌گیری را انجام دهند.

خسروجردی با بیان اینکه محور شاهرود-گرگان(اولنگ) مسدود است، اضافه کرد: از رانندگان تقاضا داریم برای سفر به شهرهای شمالی از محورهایی که پلیس راه و هلال احمر در آن مستقر هستند استفاده کنند.

نظرات بینندگان