arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۳۶۰۳
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۱ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۷

رفتار مامور آمازون سوژه خنده شبکه های اجتماعی شد/بسکتبالیست یا راننده سرویس های پستی ؟

یک مامور تحویل بسته در آمازون آبروی این شرکت را برد . او با رفتاری ناشایست سعی کرد بسته را مثل یک توپ بسکتبال از بالای دیوار پرتاب کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک مامور تحویل بسته در آمازون آبروی این شرکت را برد . او با رفتاری ناشایست سعی کرد بسته را مثل یک توپ بسکتبال از بالای دیوار پرتاب کند.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، رفتارهای یک  ماور تحویل دهنده بسته ها در آمازون ، باعث شده امروز عکس های وی به سوژه خنده در شبکه های اجتماعی تبدیل شود.

این فرد ابتدا در خانه فرد سفارش دهنده را می زند. سپس وقتی می بینید باید از پله های زیادی بالا رود ، سعی می کند بسته را از بالای دیوار به داخل خانه بیندازد و وقتی در تلاش اول موفق نمی شود، در تلاش های بعدی بسته را چندین بار به بالای دیوار پرتاب می کند. درست مثل این که در حال بازی بسکتبال است.
 
این اتفاقا در اوکلند کالیفرنیا رخ داده و واکنش های بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. برای مثال یکی از کاربران شبکه های مجازی می گوید :" من مطمئنم این فرد قبلا قهرمان ان بی ای بوده است . یک کاربر دیگر نیز به تمسخر می گوید :" او قهرمان من در حوزه تلاش است.اگر یک بار موفق نشدی محصول سفارشی را خراب کنی بار دیگر پرتابش کن" .

جالب است که صاحبخانه شاهد این رفتارهای راننده آمازون بوده و حتی از پشت مانیتور دربازکن با وی صحبت کرده و گفته :ببخشید مطمئنید کار درستی می کنید و راننده پاسخ داده بله!

سپس صاحبخانه با تعدادی عکس که از دوربین های امنیتی برداشته بود به وب سایت امازون مراجعه کرد ه و از اپراتور پرسیده که آیا رفتار این فرد درست بوده یا خیر ؟

 


یک سخنگوی آمازون در این خصوص گفت : "ما استانداردهایی بالا برای خدمات خود در نظر گرفته ایم و قطعا رفتارهای این فرد خلاف سطح توقع ما بوده است.

البته، اولین بار نیست که یک راننده تحویل رفتاری عجیب نشان می دهد و مدتی پیش نیز یک راننده فدکس یک مانیتور سامسونگ را از بالای حصار نرده ها به حیاط یک خانه پرتاب کرد. 

 

نظرات بینندگان