arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۳۶۱۸
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۲ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۷

خانه تکانی اساسی جی میل /از قابلیت مسدود کردن پیام ها و فونت های جدید تا تاریخ انقضای ایمیل ها

شرکت گوگل طی هفته جاری تعداد زیادی تغییر را در خصوص سرویس جی میل معرفی کرد که از قابلیت های مسدودی پیام تا قابلیت ایجاد تاریخ انقضای ایمیل گسترده اند. 
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت گوگل طی هفته جاری تعداد زیادی تغییر را در خصوص سرویس جی میل معرفی کرد که از قابلیت های مسدودی پیام تا قابلیت ایجاد تاریخ انقضای ایمیل گسترده اند. 

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از فوربس، اگرچه گوگل هنوز به طور کامل از قابلیت های جدید خود رونمایی نکرده است. اما ما می توانیم تعدادی از ان ها را بر حسب گمانه زنی ها حدس بزنیم.

 

در تنظیامات جدید، نمایش بصری جیمیل به گونه ای تنظیم شده است که آن را بیشتر با فلسفه طراحی Google Design سازگار سازد. فونت های جیمیل نیز از Arial به محصولات Sans برای عناصر رابط کاربری تغییر حالت داده اند و تمامی این فونت هابرای ایمیل و پیام ها تغییر می کنند.

فونت های جدید توسط  خود تیم گوگل  طراحی شده اند تا متن را در دستگاه های تلفن همراه آسان تر بخوانند. 

افزون بر این ها جیمیل جدید به شما اجازه می دهد یک نوار کناری را باز کنید که می تواند تقویم گوگل، برنامه یادداشت برداری و فهرست کارها را نشان دهد.

 اگر زمان ایمیل خود را با هماهنگ کردن برنامه خود با دیگران صرف کنید، نوار کناری برنامه ها بسیار مفید خواهد بود.

صندوق ورودی جی میل نیز هوشمند شده است و سیستم Smart Response گوگل به بخش جی میل می آید تا  سه پاسخی که ممکن است بر اساس محتوای ایمیل دریافتی ارسال کنید مدیریت کرده و ریتم کار خود را نیز ارتقا دهید.

"تعویق" یک ویژگی دیگر است که به جی میل افزوده شده است. تنها کافیست که شما یک ایمیل با یک مهر تایپ را تیک بزنید و سپس این پیام از صندوق ورودی شما   ناپدید می شود و در زمانی که انتخاب کرده اید دوباره ظاهر می شود. تعویق می تواند کمک کند که  اگر شما ایمیل با متن بزرگی  دریافت کرده اید و زمان مطالعه اش را ندارید،آن را در زمانی دیگر مطالعه کنید.

 

قابلیت ایمیل محرمانه از دیگر ویژگی های جدید جی میل است. اما از تمامی ویژگی ها جدیدتر ویژگی تاریخ انقضا است که از طریق این قابلیت ترکیبی از محرمانه بودن و قابلیت تاریخ دار بودن ایمیل میسر می شود . یعنی کاربر دریافت کننده ایمیل شما تنها در مدت محدودی فرصت دارد ایمیلتان را مطالعه کرده و پاسخ دهد . 

شما کاربر یاهو میل هستید یا جی میل ؟ به نظر شما تغییرات جدید جی میل مناسب و کاربردی هستند ؟

نظرات بینندگان