arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۳۶۲۶
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۳ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۷

حمایت ستاره فناوری از ستاره سینما/وقتی مدیر آمازون طرفدار سرسخت فیلم های« راک» از آب در می اید

جف بزوس مدیرعامل شرکت آمازون با ارسال یک توئیت اعلام کرد به شدت طرفدار دواین جانسون و فیلم های او است . 
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جف بزوس مدیرعامل شرکت آمازون با ارسال یک توئیت اعلام کرد به شدت طرفدار دواین جانسون و فیلم های او است . 

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت  در شرایطی که جدیدترین فیلم دواین جانسون به نام رمپیج اخیرا رونمایی و اکران شده است، جف بزوس یکی از نخستین افرادی بوده که به تماشای فیلم رفته و البته از ان تعریف کرده است.

این در حالی است که برخی از منتقدان می گویند رمپیج بسیار سطح پایین تر از انتظارات ظاهر شده است، اما وقتی مدیرعامل بزرگ ترین غول خرده فروشی جهان طرفدار این فیلم باشد آیا واقعا این انتقادها اهمیتی هم دارد ؟ 
جف بزوس همان مرد موفقی است که امپراطوری خود را با سگ رباتیکش طی می کند بنابراین توئیت او می تواند بسیاری از مخاطبان را ترغیب به تماشای فیلم کند. 

چه زمانی انجام می دهد وقتی که یک امپراتوری دلار چند میلیارد دلاری یا سگ ربات خود را راه ندهد؟ همان چیزهایی که بقیه انجام می دهند. تحسین راک

جف بزوس دیروز بچه های خود را برای دیدن جدید ترین فیلم دواین جانسون ملقب به راک برد . او در توئیتر خود با اشاره به نقش  پیشین قبیله راک در "جومانجی" گفت : به جنگل خوش آمدید" . 

جالب است که بر اساس اطلاعات منتشره در مورد امار فروش فیلم ها، جدیدترین فیلم راک تا کنون چندان فروشی نداشته و حتی با بی توجهی منتقدان رو به رو شده است. اکنون باید دید با حمایت های بزوس سرنوشت این فیلم چگونه خواهد بود . 

 

نظرات بینندگان