arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۳۷۰۲
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۲۰ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۷

شرایط بیت کوین مشابه اینترنت دهه 1980 است/پیش بینی رشد بیت کوین پس از نیمه نخست آوریل

یک تحلیلگر ارشد حوزه فناوری می گوید شرایط این روزهای بیت کوین درست مثل شرایط اینترنت در دهه هشتاد است و این یعنی بیت کوین هنوز در آغاز راه است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک تحلیلگر ارشد حوزه فناوری می گوید شرایط این روزهای بیت کوین درست مثل شرایط اینترنت در دهه هشتاد است و این یعنی بیت کوین هنوز در آغاز راه است.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از کوین تلگراف،برایان کلی  می گوید " در دهه 80 کشورهای مختلف رویکردی بسته و خصمانه نسبت به اینترنت داشتند و اکنون نیز شرایط برای بیت کوین به عنوان یک پدیده جدید مشابه است. "

وی ادامه داد: "من فکر می کنم این تکنولوژی  به مرور محبوب خواهد شد. چرا که قواعد بازی در حال تغییر هستند. اما روزهای تحول چندان دور نخواهد بود و ما به زودی شاهد نوسانات بازار بیت کوین خواهیم بود. "

کلی بیت کوین را به شرکت هایی اینترنتی مثل  سیسکو و مایکروسافت تشبیه کرد و گفت : "بیت کوین را می توان به سهولت با  روتر سیسکو و پروتکل های اینترنت مقایسه کرد . در چنین شرایطی در نظر گرفتن بیت کوین به عنوان یک شرکت سهامی تفکری نادرست است. "

وی تاکید کرد : "این یک نرم افزار منبع باز است، شما نمی توانید از آن به عنوان یک شرکت تصور کنید و این اشتباهی رایج است که  اغلب مردم دارند . بیت کوین نه سهامی است نه شرکت .

کلی تاکید کرد تحلیل های منفی در خصوص بیت کوین اشتباه است و من مطمئنم این ارز دیجیتال به زودی و به ویژه پس از عبور از 17 آوریل یک رشدچشمگیر خواهد داشت . کلی گفت که بر اساس تحلیل های او ، نرخ سرمایه گذاری در بیت کوین می تواند تا سال 2022 از مرز 250 هزار دلار عبور کند.

نظرات بینندگان