arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۳۷۱۴
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۲۲ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛از اختراع ماشین خودکشی تا تبلیغ جف بزوس برای یک فیلم جدید هالیوودی

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

پژوهشگران دانشگاه مریلند،نوعی باتری فوق العاده ایمن طراحی کرده اند که می تواند  پایانی باشد برای انفجار باتری های لیتیوم یونی.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یک تحلیلگر ارشد حوزه فناوری می گوید شرایط این روزهای بیت کوین درست مثل شرایط اینترنت در دهه هشتاد است و این یعنی بیت کوین هنوز در آغاز راه است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت خودروسازی فورد تصمیم گرفته  تا  سال 2021 سرویس خودروهای خودران شرکت خود را راه اندازی کند. سرویسی که می تواند رقیبی جدی برای شرکت های فعال در حوزه خودروهای خودران باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

جف بزوس مدیرعامل شرکت آمازون با ارسال یک توئیت اعلام کرد به شدت طرفدار دواین جانسون و فیلم های او است . مشروح خبر را اینجا بخوانید.

پس از یک دوره طولانی رقابت اوبر با سرویس های خدمات دهنده حمل و نقل در آسیای جنوب شرقی، بالاخره این شرکت تصمیم گرفت برای موفقیت از یک بازار ترکیبی و ادغام شده استفاده کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت گوگل طی هفته جاری تعداد زیادی تغییر را در خصوص سرویس جی میل معرفی کرد که از قابلیت های مسدودی پیام تا قابلیت ایجاد تاریخ انقضای ایمیل گسترده اند. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یک مامور تحویل بسته در آمازون آبروی این شرکت را برد . او با رفتاری ناشایست سعی کرد بسته را مثل یک توپ بسکتبال از بالای دیوار پرتاب کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ماشین خودکشی اختراع شد. ماشینی که توسط فیلیپ نیچکه، به بازار فناوری ارائه شده است . این دستگاه سارکو نام دارد و با شعار : "انتخاب زمان مرگ، یک حق انسانی است" به فروش می رسد. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

امروز تولد لامبورگینی سوپر تروفئو است. به همین مناسبت و برای دهمین سالگرد تولد این محصول. گروه خودروسازی لامبورگینی یک ویدئو منتشر کرده است . فیلم این خبر را اینجا ببینید. 

تبادل انرژی بین چرخه آب دریا و آب شیرین می‌تواند انرژی لازم برای گرم کردن یا خنک کردن تمام یک محله را تأمین کند. ویدئو این خبر را اینجا ببینید. 

نظرات بینندگان