arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۳۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۹ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۷

​پرداخت بیش از 2700 فقره وام بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه توسط بانک صادرات

وام های پرداخت شده این بانک در جهت بهسازی و نوسازی مناطق مختلف روستایی استان کرمانشاه نشان می دهد که از ٢٠٦ فقره قرارداد منعقد شده با متقاضیان، تا پایان اسفند ماه سال گذشته ١٨٨ فقره وام قرض الحسنه نوسازی و بهسازی مسکن روستایی به ارزش قریب به ٣٤ میلیارد ریال در شهرستان های مختلف این استان پرداخت شده که ٩١ درصد پرداخت های مورد نظر، انجام شده و سایر موارد نیز در جریان پرداخت قرار دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بانک صادرات ایران با پرداخت بالغ بر ٢٧٠٠ فقره وام قرض الحسنه به آسیب دیدگان ناشی از وقوع زلزله در شهرستان های استان کرمانشاه به ارزش بیش از ٢٤٥ میلیارد ریال، سهم عمده ای در تعمیر و بازسازی واحدهای مسکونی روستایی و شهری این استان داشته است. این بانک همچنین به بیش از ٩١ درصد پرونده های منعقد شده برای پرداخت وام های قرض الحسنه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در این استان عمل کرده است.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، عملکرد این بانک برای حمایت از هموطنان آسیب دیده از زلزله آبان ماه سال ٩٦ کرمانشاه، از پرداخت ٢٧٢٩ فقره تسهیلات ارزان قیمت به ارزش بالغ بر ٢٤٥ میلیارد ریال جهت تعمیر و بازسازی واحدهای مسکونی مناطق مختلف آسیب دیده از زلزله غرب کشور تا ٢٢ فروردین ماه سال ٩٧ حکایت دارد که با توجه به گستردگی شعب این بانک در مناطق مختلف استان کرمانشاه از جمله سر پل ذهاب، دالاهو، ثلاث باباجانی، گیلانغرب، قصرشیرین، اسلام آباد غرب و جوانرود خدمات بانکی قابل توجهی به عموم هموطنان آسیب دیده از زلزله توسط این بانک صورت گرفته است. روند اعطای این وام ها بر اساس مصوبات دولت و بانک مرکزی همچنان در دستور کار بانک صادرات ایران قرار دارد.

علاوه بر این، وام های پرداخت شده این بانک در جهت بهسازی و نوسازی مناطق مختلف روستایی استان کرمانشاه نشان می دهد که از ٢٠٦ فقره قرارداد منعقد شده با متقاضیان، تا پایان اسفند ماه سال گذشته ١٨٨ فقره وام قرض الحسنه نوسازی و بهسازی مسکن روستایی به ارزش قریب به ٣٤ میلیارد ریال در شهرستان های مختلف این استان پرداخت شده که ٩١ درصد پرداخت های مورد نظر، انجام شده و سایر موارد نیز در جریان پرداخت قرار دارد.

شایان ذکر است، حمایت های انجام شده توسط مجموعه بانک صادرات ایران از آسیب دیدگان زلزله غرب کشور، به طرق مختلف از جمله جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی، تخصیص بودجه چاپ تقویم و سررسید سال ٩٧ این بانک، اختصاص مزایای یک روز مرخصی کارکنان، توقف وصول مطالبات و امهال بدهی مشتریان مناطق زلزله زده، ارسال سریع خودپردازهای سیار بانک به منطقه و تجهیز سایر خودپردازهای بانک برای دریافت کمک های نقدی هموطنان آسیب دیده از زلزله صورت پذیرفته است.