arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۳۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۵ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۷

زلاتان: جام جهانی بدون من که جام جهانی نیست

مهاجم سوئدی شاغل در لیگ آمریکا می‌گوید در جام جهانی حاضر خواهد بود ولی مشخص نیست به عنوان بازیکن یا همراه.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

مهاجم سوئدی شاغل در لیگ آمریکا می‌گوید در جام جهانی حاضر خواهد بود ولی مشخص نیست به عنوان بازیکن یا همراه.

به گزارش انتخاب به نقل از دیلی میل، تیم ملی فوتبال سوئد برای اولین‌بار از سال ۲۰۰۶ توانست جواز حضور در جام جهانی را به دست بیاورد. تیم زردپوش فوتبال اروپا توانست با کنار زدن تیم‌های بزرگی چون هلند و ایتالیا راهی جام جهانی شود. با این حال بهترین گلزن تاریخ این تیم یعنی زلاتان ایبراهیموویچ بعد از یورو ۲۰۱۶ از تیم ملی کنار رفت و هر چقدر تاکنون درخواست برای حضور او در جام جهانی بوده، از طرف ایبرا بی پاسخ بوده است.

زلاتان ایبراهیموویچ که در تیم آمریکایی لس آنجلس گالکسی بازی می‌کند درباره بازگشت به تیم ملی در جام جهانی گفت: من قطعا در جام جهانی روسیه خواهم بود ولی نمی‌توانم بگویم که به عنوان بازیکن یا با عنوانی دیگر. اگر بخواهم بگویم هواداران دست از سر من بر نخواهند داشت. با این حال جام جهانی بدون من که جام جهانی نیست. اگر تلاش کنم و بخواهم می‌توانم به تیم ملی سوئد برگردم و در جام جهانی روسیه حاضر باشم.

تیم ملی سوئد در جام جهانی در گروه سختی قرار گرفته است و باید با تیم های آلمان، مکزیک و کره جنوبی رقابت کند.

او در ادامه گفت: من دوست دارم فوتبال بازی کنم و فکر می‌کنم هنوز بتوانم برای تیم‌ها مفید باشم ولی باید منتظر باشیم. هنوز نمی توان درباره بازگشت به تیم ملی صحبت کرد و اگر بخواهم می‌توانم سوئد را در جام جهانی همراهی کنم.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان