arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۳۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۸ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۷

گروهک جیش العدل مسولیت حمله به پایگاه میرجاوه را برعهده گرفت

گروه تروریستی جیش العدل در توئیتی اعلام کرد: گردان نعمت الله توحیدی وابسته به جیش العدل مسولیت حمله روز دوشنبه به پایگاه مرزی انقلاب اسلامی در منطقه میرجاوه سیستان و بلوچستان را برعهده گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

گردان نعمت الله توحیدی وابسته به گروهک تروریستی جیش العدل حمله اخیر به پایگاه میرجاوه را برعهده گرفت.

به گزارش انتخاب؛ گروه تروریستی جیش العدل در توئیتی اعلام کرد: گردان نعمت الله توحیدی وابسته به جیش العدل مسولیت حمله روز دوشنبه به پایگاه مرزی انقلاب اسلامی در منطقه میرجاوه سیستان و بلوچستان را برعهده گرفت.

***

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد: در ساعت یک و 30 دقیقه بامداد روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین‌ماه یک تیم تروریستی از داخل خاک پاکستان با حمله به برجک مرزبانی ناجا در «میل مرزی ۸۹»، قصد تصرف آن را داشتند که با مقاومت شدید نیروهای مرزبانی مستقر در برجک مواجه و با ورود نیروهای احتیاط به منطقه برای کمک به آنها ، طی یک درگیری شدید ، اقدام قاطعانه و بموقع رزمندگان اسلام تروریست ها را در دستیابی به هدف شوم خود ناکام گذاشتند. در این درگیری سه نفر از تروریستها به هلاکت رسیدند و تعدادی زخمی و متواری شدند و بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی نیروهای احتیاط با یک تله انفجاری، دو تن از رزمندگان دلاور سپاه شهید و دو تن دیگر نیز زخمی شدند. گفتنی است؛ همچنین در حمله ناکام تروریست‌ها به این برجک ، یکی از مرزبانان دلاور نیروی انتظامی نیز به شهادت رسید. نیروهای مستقر در منطقه اعم از رزمندگان دلاور نیروی زمینی سپاه ، مرزبانان غیور نیروی انتظامی و سایر نیروهای امنیتی و دفاعی غیرتمند جمهوری اسلامی ایران، از آمادگی کامل برای مقابله قاطعانه با هرگونه تحرک و اقدام از سوی دشمنان انقلاب و ملت ایران برخوردار بوده و از کشورهای دوست و همسایه انتظار دارد خاک خود را محل جولان مزدوران استکبار جهانی قرار ندهند.

گروهک جیش العدل مسولیت حمله به پایگاه میرجاوه را برعهده گرفت

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان