arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۴۰۳۸
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۲۲ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛از به روز رسانی یاهو میل تا ویدیوی جعلی منتسب به اوباما

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

 

یاهو میل با یک به روز رسانی تازه مجموعه ای از سریع ترین امکانات را در اختیار کاربران خواهد گذاشت.این بخشی از برنامه های جدید یاهو برای جلب نظر مثبت کاربران است. برای مطالعه مشروح خبر اینجا را مشاهده کنید.

«هایپرلوپ» تا سال 2020 به ابوظبی می آید. این موضوعی است که از سوی شرکت حمل و نقل هوشمند  (HTT)مطرح شده است.برای مطالعه مشروح خبر اینجا را مشاهده کنید.

«گوگل کروم» تصمیم گرفته روند پخش خودکار ویدئو های با صدا را که  اکنون در این مرورگر وجود دارد حذف کند. این  یکی از مهم ترین خواسته های کاربران این مرورگر محبوب است.برای مطالعه مشروح خبر اینجا را مشاهده کنید.

فرمانده نیروی هوایی آمریکا ،خبر از تلاش این کشور برای شکستن رکوردهای سرعت و حرکت در برنامه های فضایی را داد. تلاشی که به اعتقاد وی روشی است برای مبارزه جدی تر در عرصه بین المللی .مشروح خبر را اینجا بخوانید.

انتشار یک خبر ویدئویی جعلی منتسب به اوباما باعث جنجال های رسانه ای متعددی در فضای مجازی شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نخستین ویلای زیر آب جهان ، تجربه خواب و استراحت زیر دریا را بدون نیاز به حضور در مدیترانه و دیگر اقیانوس های زیبای جهان فراهم می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

پس از اعلام احتمال توقف خط تولید تسلا مدل 3 توسط ایلان ماسک،فضای مجازی تبدیل به یک بستر مناسب برای تمسخر ایلان ماسک شده است .مشروح خبر را اینجا بخوانید.

استرالیا نیز به جمع کشورهایی که معتقدند روسیه به حملات سایبری خطرناک دست می زند پیوسته و هکرهای پشتیبانی شده از سوی روسیه را  برای حملات سایبری متهم کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

سیستم هوشمند مانیتورینگ« owl » یک محصول ارزشمند برای افرادی است که مایلند بین تمامی ابزارهای خود همگام سازی ایجاد کنند.فیلم این خبر را اینجا ببینید.

 

نظرات بینندگان