arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۴۰۸۴
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۱ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۷

برای اولین بار در تاریخ آمازون افشا شد/جف بزوس: آمازون بیش از 100 میلیون عضو دارد

جف بزوس مدیرعامل آمازون اخیرا در صحبت های خود به این موضوع اشاره کرده که شرکت تحت سرپرستی وی بیش از  100 میلیون عضو دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جف بزوس مدیرعامل آمازون اخیرا در صحبت های خود به این موضوع اشاره کرده که شرکت تحت سرپرستی وی بیش از  100 میلیون عضو دارد.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، مدیر اجرایی آمازون در آخرین نامه خود به  سهامدارانش به اسرار و مواردی اشاره کرد که تا کنون به آن ها نپرداخته بود. 

این موضوع را می توان رشدی خیره کننده برای برندی دانست که 13 ساله است. جف بزوس با صراحت اعلام کرده که  سرویس عضویت نخستین این شرکت هم اکنون  بیش از 100 میلیون مشتری در سراسر جهان دارد.

این نخستین بار است که آمازون در خصوص تعداد مشتری های خود عددی مشخص ارائه می دهد. درواقع آمازون اغلب اظلاعات مرتبط با شمار مشتریان خود را مخفیانه حفظ می کرد،اما اکنون در این بیانیه شمار اعضای خود را به طور کامل مشخص کرده است.

آمازون در صحبت های پیشین خود به این موضوع اشاره کرده بود که ده ها میلیون عضو در ایالات متحده و ده ها میلیون نفر عضور  در سطح بین المللی دارد.

از آنجایی که آمازون تا این حد رازدار بوده ،  ارائه این آمار جدید حقیقتا خیره کننده است.جف بزوس در بخشی از پیام خود نوشت : " من بسیار افتخار می کنم که سیستم اشتراک گذاری ما به یک نقطه عطف اساسی برای شرکتمان تبدیل شده است .

این 100 میلیون نفر را می توان به مثابه یک علامت و نشان مهم برای حجم رقابت جدی آمازون با دیگر شرکت ها در نظر گرفت.  افزون بر این ها این عدد به  آمازون دلایل بیشتری را برای ادامه فعالیت ها در  کشورهای جدید و اضافه کردن مزایای Prime، می دهد. 

در حال حاضر 16 کشور از خدمات آمازون بهره می برند کهایالات متحده بزرگترین بازار این شرکت است. کشورهای دیگری مثل  کانادا، مکزیک، انگلیس، فرانسه، اسپانیا، آلمان، ایتالیا، اتریش، بلژیک، هلند، لوکزامبورگ، چین، هند، ژاپن و سنگاپور از جمله همین شرکت ها هستند. انتظار می رود استرالیا نیز در اواخر سال جاری میلادی خدماتئ آمازون  را دریافت کند.

در  بخشی ازاین نامه بزوس به این نکته اشاره کرد که   برای اولین بار در تاریخ آمازون،یک  بازار شخص ثالث را هدف گرفته است. بر اساس آخرین گزارش درآمد آمازون، فروش بازار این شرکت در سال گذشته 50 تا 51 درصد رشد داشته است.این  بازار شامل 2 میلیون فروشنده مستقل در سراسر جهان است که محصولات خود را در آمازون همراه با فروش مستقیم ارائه می دهند.

این بازار به آمازون کمک می کند تا  موجودی خود را به میزان قابل توجهی گسترش دهد و بنابراین از فروش مستقیم آمازون سودآور تر است، زیرا آمازون این موارد را خریداری نمی کند.

 

نظرات بینندگان