arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۴۱۰۱
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۲ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۷
در دیدار با دکتر مظاهری مطرح شد:

حمایت محسن هاشمی از برنامه‌های فرهنگی اکو

مهندس محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران، روز چهارشنبه، 29 فروردین 1397 با حضور در موسسه فرهنگی اکو، با دکتر محمدمهدی مظاهری دیدار و گفتگو کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

مهندس محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران، روز چهارشنبه، 29 فروردین 1397 با حضور در موسسه فرهنگی اکو، با دکتر محمدمهدی مظاهری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی اکو، دکتر محمدمهدی مظاهری، در این دیدار ضمن تشریح ظرفیت های موجود در منطقه اکو، خواستار مشارکت هرچه بیشتر شورای شهر و شهرداری تهران در گسترش فعالیت های موسسه فرهنگی اکو شد.

وی در ادامه به تاسیس بنیاد هنرمندان اکو به عنوان یکی از اولویت‌های موسسه فرهنگی اکو اشاره و اظهار امیدواری کرد تاسیس بنیاد هنرمندان اکو با مشارکت شورای شهر و شهرداری تهران، در آینده نزدیک صورت پذیرد.

مهندس محسن هاشمی نیز در این دیدار، طی سخنانی از فعالیت های موسسه فرهنگی اکو و اقدامات صورت گرفته در دوره ریاست دکتر مظاهری تقدیر و تشکر کرد.

رئیس شورای شهر تهران، همچنین ضمن یادآوری خاطراتی از روابط حسنه بین کشورهای اکو و دولت سازندگی و شخص آیت الله هاشمی رفسنجانی، ابراز امیدواری کرد روابط دیرین گذشته با این کشورها، احیا و بازیابی شود.
وی در ادامه با حمایت از گسترش همکاری ها میان شورای شهر و شهرداری تهران با موسسه فرهنگی اکو، پیشنهاداتی در زمینه گسترش گردشگری در حوزه اکو و مشارکت سازمان های مردم نهاد ارائه کرد.

گفتنی است مهندس هاشمی در بدو ورود به موسسه فرهنگی اکو، از امکانات این موسسه، از جمله کتابخانه و سالن همایش دیپلماتیک اکو بازدید کرد.

همچنین، رئیس شورای شهر تهران، با حضور در گالری دیپلماتیک اکو از نمایشگاه نقاشی و تصویرگری در منطقه اکو دیدن کرد.

نظرات بینندگان