arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۴۱۵۷
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۹ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۷

سرنشینان بالگرد سانحه دیده در لاشه آن پیدا نشدند

جستجوی لاشه بالگرد سقوط کرده شرکت نفت در آب ‌های خلیج‌ فارس توسط ربات زیردریایی بدون یافتن نشانی از سرنشینان مفقود شده آن پایان یافت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب، به نقل از روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، لاشه بالگرد سانحه‌دیده، روز چهارشنبه 29 فروردین در چند مایلی محل حادثه به طور واژگون شده پیدا شد ولی به دلیل شرایط نامساعد جوی و مواج بودن دریا، امکان جستجوی درون کابین آن توسط غواصان مهیا نشد.


بر اساس این گزارش امروز/پنجشنبه/ با استفاده از ربات پیشرفته زیردریایی، درون کابین بالگرد جستجو شد که متاسفانه هیچ اثری از علی فتاحی (خلبان) و بهروز موسوی دو سرنشین دیگر بالگرد به دست نیامد.


این گزارش حاکی است، با وجود وضعیت جوی نامناسب و مواج بودن دریا، شرکت نفت فلات قاره ایران با بکارگیری همه امکانات و نیروها، عملیات جستجو برای یافتن سرنشینان ناپدید شده بالگرد را با روش‌های مختلف از جمله دوربین‌های زیردریایی، شناورها و گشت هوایی با جدیت ادامه می‌دهد.


یک فروند بالگرد شرکت نفت فلات قاره ایران شامگاه سه شنبه پس از برخاستن از یک سکوی نفتی در جزیره لاوان با پنج سرنشین در آب های خلیج فارس سقوط کرد.


در این حادثه دو سرنشین جان خود را از دست دادند و کمک خلبان پس از نجات از دریا به بیمارستان کیش منتقل شد که حال عمومی وی خوب گزارش شده است.


دو سرنشین نیز مفقود شده اند که جست و جو برای پیدا کردن آنان ادامه دارد.

منبع: ایرنا

نظرات بینندگان