arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۴۲۵۷
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۶ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۷

تابش: رهبری موضوع حصر را با رویکرد حل، به شورای امنیت ملی ارجاع داده‌اند

محمدرضا تابش گفت: علیرغم پیگیری‌های فراوان زمانی برای ملاقات کمیته رفع حصر با رییس‌جمهوری ندادند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمدرضا تابش گفت: علیرغم پیگیری‌های فراوان زمانی برای ملاقات کمیته رفع حصر با رییس‌جمهوری ندادند. ظاهرا رهبری موضوع حصر را با رویکرد حل، به شورای امنیت ملی ارجاع داده‌اند.

به گزارش «انتخاب»، محمدرضا تابش نماینده اردکان و نایب رئیس فراکسیون امید با اشاره به تلاش‌های کمیته رفع حصر برای ملاقات با رییس‌جمهور، گفت: علیرغم اینکه پیگیری‌های زیادی از طریق معاون پارلمانی رییس‌جمهور انجام شده، اما هنوز وقتی برای ملاقات کمیته حصر با روحانی تعیین نشده است.

او با اشاره به اثرگذاری روحانی در زمینه رفع حصر، گفت: آقای روحانی هم رییس شورای عالی امنیت ملی است و هم رییس جمهور هستند و در زمینه رفع حصر بسیار می‌توانند ایفای نقش کنند.

این عضو فراکسیون امید گفت: همانطور که آقای خاتمی هم چند روز پیش گفتند، ظاهرا مسئله رفع حصر در حد کلان آن از سوی مقام معظم رهبری با رویکرد حل به شورای عالی امنیت ملی ارجاع شده است.

تابش گفت: بعد از ارجاع مسئله حصر به شورای عالی امنیت ملی رییس، دبیر و اعضای این شورا تعیین کننده هستند. امیدواریم اعضای شورای عالی امنیت ملی به این موضوع پی ببرند که رفع حصر به وحدت ملی استحکام می‌بخشد و این کار شایسته، مورد انتظار قاطبه مردم اعم از اینکه اصلاح‌طلبان یا اصولگرایان است.

منبع: اعتمادآنلاین

نظرات بینندگان