arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۴۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۲۱ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۷

گواردیولا: «ونگر» اعتبار لیگ برتر انگلیس است

بدنبال انتشار خبر بازنشستگی «آرسن ونگر» سرمربی کهنه کار تیم آرسنال تا پایان فصل جاری، سیل تمجیدها و ادای احترام ها به سوی این مربی فرانسوی سرازیر شده که در این میان گواردیولا از قافله عقب نماند و در اظهار نظری او را اعتبار لیگ برتر دانست
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گواردیولا: «ونگر» اعتبار لیگ برتر انگلیس استروزنامه مارکا اسپانیا روز جمعه به نقل از گواردیولا با اشاره به تاثیر انکار ناپذیر 'ونگر' بر کیفیت لیگ برتر انگلیس نوشت: 'آرسن ونگر' شخصیت بسیار بزرگی است و لیگ برتر جایگاه و کیفیت فعلیش را مرهون تلاش ها و بینش اوست. 


وی افزود: رقابت با این مرد بزرگ روی نیمکت بارسلونا، بایرن مونیخ و منچستر سیتی برای من مایه مباهات است و برای او بهترین ها را آرزو می کنم.


گواردیولا همچین در خصوص وضعیت تیمش گفت: پس از آنکه مقام قهرمانی لیگ را زودتر از موعد بدست آوردیم، در چند بازی اخیر عملکرد خوبی نداشتیم، اما آنچه ما را برای ادامه مصمم می کند رکوردهای باقی مانده ای است که سعی داریم با تلاش آن ها را از آن خود کنیم.


مربی اسپانیایی منچستر سیتی با تایید خبر مصدومیت 'سرخیو آگوئرو' اظهار کرد که وی تا پایان فصل قادر به همراهی این تیم نیست و در حال حاضر برای رسیدگی به وضعیت مصدومیت خود و آماده شدن برای رقابت های جام جهانی 2018 روسیه در بارسلونا اسپانیا به سر می برد.


گفتنی است 'آرسن ونگر' صبح جمعه در بیانیه ای رسمی، از پایان کار خود در این باشگاه خبر داد.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان