arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۴۲۹۳
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۲۲ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛از تولید هوشمند سوسک تا پرواز هواپیماهای خودران

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

 

شرکت «زد تی ای» به حکم ممنوعیت تجارت ایالات متحده علیه خود اعتراض کرد.حکمی که برای 7 سال زد تی ای را از تمامی فعالیت های تجاری در آمریکا محروم می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

تسلا تحت بررسی مقامات قضایی  کالیفرنیا قرار گرفت.علت این بررسی به آسیب هایی باز می گردد که علیه  کارگران در شرکت تسلا اعمال می شود. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مجلس سنا جیمز بریدنستین را به عنوان مدیر بعدی ناسا تایید کرد. این تأیید را می توان طولانی ترین  مدت زمان انتظار  برای کسب جایگاه  برتر در کل تاریخ ناسا دانست .مشزوح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت سونی در نظر دارد از این پس تمرکز خود را روی سرآشپزهای ربات بگذارد. طرحی که قرار است با همکاری دانشگاه کارنگی ملون انجام شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

آیا شما تا کنون تجربه سفر با  یک هواپیمای فاقد خلبان انسانی را داشته اید ؟ این سوالی است که در سال 2017 از نیمی از مسافران هوائی پرسیده شده و اغلبشان گفتند که حتی اگر بلیط ارزانتر باشد، آنها این کار را نمی کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

چین قصد دارد با کمک هوش مصنوعی به پرورش انواع خاصی از سوسک بپردازد. موضوعی که با هدف تولید معجون های شفابخش و سنتی انجام می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ربات جدید شرکت اپل موسوم به «Dasiy» قادر  است در عرض چند دقیقه آیفون های قدیمی را از هم باز کرده و وارد چرخه بازیافت کند. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

رهبر حزب لیبرال دموکرات بریتانیا در یک سخنرانی اعلام کرد؛آمازون،گوگل و فیسبوک خائن هستند و نباید به ادامه سلطه آنان در جهان کمک کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

در این مدل جدید از خودرو آئودی راننده می تواند بدون آنکه به خود زحمتی بدهد خودرو خود را در هر جایی که بخواهد پارک کند.فیلم این خبر را اینجا ببینید. 
 
 

 

نظرات بینندگان