arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۴۳۱۸
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۰۹ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷

کشف راز قتل مردی که با همسرش اختلاف داشت / داماد و مادرزن رابطه عشقی داشتند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایران نوشت:کشف جسد مردی 40 ساله در جاده آتشگاه کرج در دستور کار کارآگاهان پلیس جنایی استان البرز قرار گرفت.

نخستین تحقیقات نشان می‌داد جسد متعلق به مردی میانسال است که نیمی از بدنش با اسید سوخته و به قتل رسیده است.

با توجه به اینکه در زمان کشف جسد هیچ گونه مدارک هویتی همراهش نبود تحقیقات برای شناسایی مقتول آغاز شد. در ادامه مشخص شد چند روز قبل زنی به کلانتری رفته و از ناپدید شدن شوهرش خبر داده است.

پس از دعوت از این خانواده آنها بلافاصله هویت مقتول را شناسایی کردند. بدین ترتیب همسر، پسر و دختر مقتول خواهان رسیدگی به پرونده و دستگیری عاملان جنایت شدند.

در بررسی‌های بیشتر مشخص شد تلفن همراه مقتول آخرین بار در خانه‌اش فعال بوده است. بنابراین مأموران به تحقیقات غیرمحسوس از محل سکونت مقتول پرداخته و دریافتند رابطه مقتول با همسرش خوب نبوده و زن میانسال چند ماه قبل حتی چند روزی خانه را به حالت قهر ترک کرده بوده است. در ادامه مشخص شد زن میانسال در این مدت بدون اطلاع دخترش همراه داماد خود به شمال کشور رفته بود.

با توجه به اطلاعات به‌دست آمده با هماهنگی قضایی بازجویی از خانواده مقتول آغاز شد اما همه اعضای خانواده منکر هرگونه اطلاع از قتل شدند. اما تناقضات بسیاری در اظهارات آنها وجود داشت.

در ادامه تحقیقات سرانجام دختر مقتول لب به اعتراف گشود و به کارآگاهان گفت: پدر و مادرم با هم اختلاف داشتند. شوهرم نیز همیشه از مادرم طرفداری می‌کرد تا اینکه یک روز مادرم گفت دیگر نمی‌تواند پدرم را تحمل کند و با همدستی شوهرم نقشه قتل پدر را طراحی کردند. آنها مقدار زیادی قرص خواب و اسید خریدند . اواخر دی بود ساعت حدود 10 شب قرص‌ها را داخل آب میوه ریخته و به پدرم دادند بعد از اینکه خوابید شوهرم او را سوار بر خودرو کرده و از خانه بیرون رفت. بعد از یکساعت برگشت و گفت کار را تمام کرده و برای اینکه کسی شک نکند فردای آن روز ناپدید شدن او را اعلام کردند.

با توجه به اعترافات دختر مقتول همسر و داماد وی بازداشت شدند و در بازجویی‌ها به همدستی در قتل مرد میانسال اعتراف کردند. با توجه به اعترافات متهمان با حضور بازپرس پرونده بازسازی صحنه قتل انجام شد و در پایان متهمان به اتهام مشارکت در قتل عمدی با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

سرهنگ اکرم حسین‌زاده، رئیس امور رسانه معاونت اجتماعی استان البرز درباره این پرونده گفت: پرونده‌های مشابه زیادی داشتیم که در آن مردان قربانی دسیسه‌های همسران‌شان شده‌اند و به خاطر یک مثلث عشقی به قتل رسیده‌اند.

نظرات بینندگان